• پنجشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99082920316
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

مدیران در مقابله با کرونا ابتکار عمل داشته باشند

مدیران در مقابله با کرونا ابتکار عمل داشته باشند

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: مدیران شهرستان اردستان در مقابله با ویروس کرونا تشخیص و ابتکار عمل داشته باشند.

حمیدرضا تاملی امروز (پنجشنبه_۲۹ آبان ماه)  در ستاد کرونا شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: متاسفانه هنور درک درست از شرایط بحرانی بیماری کرونا که توانسته معضلات جدی را در بخش های مختلف جامعه ایجاد کند برای مسئولان شهرستان اردستان به طور کامل محقق نشده است.

وی با بیان اینکه مسئولیت هر کدام از مدیران و مسئولان دستگاه های شهرستان در خصوص اقداماتی که می توانند انجام دهند مشخص شده است، افزود: هر زمانی در سطح کلان کشور مسئولان عالی رتبه پایه کار تصمیم گیری معضل کرونا می آیند دیگر تکلیف مدیران پایین تر در سطح شهرستان مشخص است. قرار نیست در ستاد کرونا شهرستان جزئیات کوچک که قرار است یک دستگاه انجام دهد را تعیین کنیم.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با اشاره به نقش هر یک از مدیران در حوزه فعالیت خود، تصریح کرد: در دو هفته پیش رو ماموریت اصلی مدیریت ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم است. محدودیت هایی که در این دو هفته قرار است در شهرهای اجرا شود یکی از آخرین روش های مدیریتی ستاد کرونا در مبارزه با این بیماری است.

تاملی با بیان اینکه از مدیران شهرستان اردستان انتظار می رود در مقابله با ویروس کرونا تشخیص و ابتکار عمل داشته باشند، تاکید کرد: هر مسئول و یا مدیر در سطح اردستان در دو هفته آینده در هر حوزه ای که می تواند تصمیمات خردمندانه بگیرد که بیشتر از مصوبات ستاد کرونا باشد و کمک کند به قطع ویروس کرونا انجام دهد.

وی گفت: شرایط شیوع کرونا، شهرستان اردستان را در وضعیت پرخطر قرمز قرار داده است. امروز در ستاد کرونا شهرستان اعلام می شود که از روز جمعه اصناف گروه های ۲، ۳ و ۴ تعطیل و هرگونه ورود و خروج وسایل نقلیه به شهرستان اردستان ممنوع است. همچنین تردد هرگونه وسایل نقلیه بومی در شهر از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح ممنوع است و مجری برخورد با این مصوبه نیروی انتظامی شهرستان است.

فرماندار اردستان با اشاره به وضعیت کارکنان ادارات شهرستان گفت: مدیران دستگاه ها برنامه ریزی داشته باشند که کارمندان ادارات از روز شنبه با حداکثر یک سوم در محل کار خود حاضر شوند و در بقیه بخش ها باید مدیریت دورکاری پیش بینی شود. کلیه وسایل ایمنی در ادارات باید پیش بینی شود.

تاملی با بیان اینکه فعالیت کارخانه های صنعتی و کارگاه ها در دو هفته پیش رو به شرطی که شرایط کار ایمن برنامه ریزی شود بلامانع است، گفت: مدیران کارخانه ها نسبت به تردد عوامل خود باید از فرمانداری پیگیر باشند.

وی با اشاره به حضور جمعیت غیرساکن در مناطق شهری و روستایی شهرستان گفت: دستگاه های خدماتی، بخشداری ها و شهرداری هرگونه فعالیت جدیدی را که اینگونه افراد بهره مند می شوند را به مدت دو هفته معلق کند، همچنین هیچ صنف و یا فروشگاه زنجیره ای حق فروش فوق العاده و حراجی ندارد و هیچ گونه اقلام یارانه ای در شهرستان اردستان توزیع نمی شود.  

فرماندار اردستان از سیستم قضایی شهرستان خواست نسبت به برخورد با متخلفین محدودیت های کرونایی شدیدترین احکام را صادر کنند و تصریح کرد: جزئیات بیشتر محدودیت های کرونایی ویژه شهرستان اردستان طبق اعلام ستاد کرونا به اطلاع شهروندان می رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha