• سه‌شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99082718794

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری تاکید کرد

استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های جهاددانشگاهی واحد استان قم

استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های جهاددانشگاهی واحد استان قم

ایسنا/قم مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری و رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم بر لزوم توسعه همکاری های این دو نهاد تاکید کردند.

دکتر رضا بابایی در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی واحد استان قم در بخش مختلف فرهنگی، اجتماعی، رسانه ای، افکار سنجی و... در راستای توسعه استان و تصمیم سازی برای مدیران عالی، مفید و گرانسنگ است.
وی در خصوص زمینه های همکاری دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری قم با جهاد دانشگاهی بیان کرد: در بحث پژوهش و آموزش و همچنین مباحث مرتبط با کارآفرینی، می توان از توانمندی بالای جهاد دانشگاهی بهره برد.
بابایی در ادامه اظهار کرد: در حقیقت جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی برخواسته از انقلاب فرهنگی با اهداف مقدس، در بخش های مختلف با حضور جوانان متعهد، متخصص و کارآمد، گام های بزرگی در حل مسائل مختلف کشور برداشته است.
مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات با اشاره به زمینه های همکاری این دفتر با جهاد دانشگاهی در حوزه سیاسی و اجتماعی، تصریح کرد: دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا وابسته به جهاد دانشگاهی در جریان سازی فکری و فرهنگی می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.
بابایی با اشاره به نقش جهاد دانشگاهی در توسعه فرهنگی استان، گفت: در راستای رسیدن به توسعه و پیشرفت در استان نیازمند تعامل با مجموعه های مختلف از جمله جهاد دانشگاهی که پرچم دار فعالیت های ثمربخش است، هستیم.
وی با اشاره به رویکرد مثبت رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم در خصوص برنامه ها ی توسعه فکری و فرهنگی استان، افزود:  خوشبختانه با تلاش های متواضعانه و اثربخش جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف امروز این نهاد در استان به جایگاه مناسبی دست یافته است.
در ادامه جلسه دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم، با تقدیر از خدمات دفتر امور سیاسی و انتخابات در استان قم، اظهار کرد: تمام توان جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف در خدمت پیشرفت و توسعه استان است.
وی در خصوص اقدامات جهادی این مرکز بیان کرد: جهاد دانشگاهی همواره در پی حل مشکلات و مسائل زمین مانده استان است و از تمام ظرفیت های خود که مهم ترین آنها نیروی انسانی جوان، خلاق، مومن، انقلابی و متخصص است، در این راستا بهره می گیرد.

حیدری با بیان اینکه انگیزه های انقلابی و دینی در بطن مجموعه جهاد دانشگاهی، سبب اقدامات موثر این نهاد در راستای توسعه استان است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی اقدام و رویکرد سیاسی ندارد اما در خدمت سیاست ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی و مسئولان خدوم استان است.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم عنوان کرد: جهاد دانشگاهی با ابزارهای خاص هنری، آموزشی و فرهنگی در جهت سیاست گزاری های توسعه استان در بطن دانشگاه ها و سایر مراکز خدمات دهی به فعالیت می پردازد.
وی با اشاره به نقش موثر خبرگزاری ها در روشنگری مردم نسبت به اجرای طرح های پیشرفت استان، افزود: خبرگزاری ایسنا که در سالهای اخیر رشد چشم گیری داشته است، در خدمت روشنگری مردم است.
حیدری با اشاره به نقش مهم دانشگاه ها در توسعه فرهنگی استان، تصریح کرد: باتوجه به انگیزه و نشاط موجود در دانشگاه ها، اگر انرژی لازم برای تربیت و تخصص دانشجویان هزینه شود، قطعا سبب رشد و آگاهی عموم نیز خواهیم بود که جهاد دانشگاهی در فراهم نمودن این بستر آمادگی لازم را دارد.

در ادامه این نشست علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم به تشریح بخش های مختلف جهاددانشگاهی و راه های افزایش همکاری فی مابین در طرح های مختلف نظرسنجی، رسانه ای و فرهنگی، علمی و پژوهشی و.. پرداخت.

در پایان دو طرف بر لزوم توسعه فعالیت های مشترک در عرصه های اجتماعی، رسانه و فرهنگی و پژوهشی و نظرسنجی و... تاکید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha