حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار آنلاین با مسئولان و تعدادی از اعضای تشکلهای دانش آموزی استان با تاکید بر تقویت این تشکلها، اظهار کرد: در شرایط کنونی، تشکلهای دانش آموزی باید ارتباط تنگاتنگی با خانوادههای دانش آموزان داشته باشند و در دو بخش تبیین گام دوم انقلاب و مقابله با جریان تحریف برای آنها تأمین محتوا کنند.
وی با تاکید بر اینکه تشکلهای دانش آموزی برای نیل به اهداف مشترک، وحدت داشته باشند، گفت: محتوا سازی برای تربیت اجتماعی و ایجاد روحیه امید در نوجوانان، رسالت اصلی تشکلهای دانش آموزی است.
وی با بیان اینکه امید رهبر معظم انقلاب هم به جوانان با دانش و بینش بالاست، گفت: تشکلهای دانش آموزی باید نوجوانان با نشاط را در مسیر آرمانهای انقلاب هدایت کنند تا این سرمایههای اجتماعی نظام اسلامی در عرصههای مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نقش آفرین و موثر باشند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه بسیج دانش آموزی بهترین بستر تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: مسئولان تشکلهای دانش آموزی و معاونان تربیتی و پرورشی باید براساس اصول و مبانی کشور از بین نوجوانان برای آینده کشور کادر سازی کنند، چراکه آینده نظام اسلامی در دستان دانش آموزان متعهد و انقلابی است.
به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، وی از مسئولان تربیتی و تشکلهای دانش آموزی خواست برای نیل به اهداف مشترک وحدت داشته باشند تا فرامین رهبر انقلاب در تمامی حوزهها جامه عمل بپوشد.
انتهای پیام
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
دانش آموزان فرهنگ سازان و امیدهای آینده کشور هستند
ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دانش آموزان فرهنگ سازان و امیدهای آینده کشور هستند که میتوانند با پرورش خودباوری، بردباری، تقویت حس کنجکاوی، ایجاد روحیه کار جمعی، بلند همتی و بلندنظری و همچنین مسئولیت پذیری محتوای تولید شده را عملیاتی کنند.
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات