• چهارشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99081408963
  • خبرنگار : 50219

فرمانده جدید انتظامی مهریز معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی مهریز معرفی شد

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد در معارفه فرمانده جدید شهرستان مهریز گفت: حفظ امنیت و آرامش جزو وظایف اصلی ماموران انتظامی است که با همکاری مردم و مسئولان برای ارتقای آن تلاش خواهیم کرد.

سردار «عباسعلی بهدانی فر» امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان مهریز، افزود: امنیت ایجاد شده در استان و شهرستان‌ها با همکاری همه عزیزان صورت گرفته و اگر کسی بخواهد به امنیت مردم خدشه وارد کند، با وی برخورد جدی خواهد شد.

وی از راه‌اندازی پلیس فتا شهرستان مهریز در اولین فرصت خبر داد و افزود: مقدمات کار فراهم شده و در اولین فرصت، پلیس فتا در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

سردار بهدانی فر ادامه داد: خوشبختانه امسال در استان ۱۱ درصد کاهش سرقت را شاهد هستیم و در شهرستان مهریز ۲۲ درصد کاهش سرقت و ۴۲ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر داشتیم.

حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز نیز گفت: با همکاری مردم و تلاش شبانه‌روزی ماموران نظامی و انتظامی، شاهد برقراری نظم و امنیت خوب در شهرستان هستیم ولی باید برای ارتقای آن کوشید.

وی افزود: خدمت به مردم و برقراری امنیت باید محور برنامه‌های ماموران انتظامی باشد.

امام جمعه مهریز با اشاره به این‌ که نیروی انتظامی در همه صحنه‌ها حضور پررنگ و موثری دارد، تصریح کرد: نیروی انتظام در موضوع مبارزه با کرونا انصافاً زحمات زیادی کشیدند که جای تشکر و تقدیر دارد.

«رضا زارع زاده» فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش جامعه بر کسی پوشیده نیست و باید برای ارتقای آن همه در کنار هم نظام را بیش از گذشته همراهی کنیم.

وی همچنین از تلاش ماموران انتظامی شهرستان در کنار مسئولان اجرایی در انجام امور مورد نیاز منطقه قدردانی کرد و تداوم آن را در کنار مردم خواستار شد.

یادآور می‌شود؛ در این نشست از زحمات  ۲۱ماهه سرهنگ «حسین منصوری» تقدیر و سرهنگ «وحید احمدی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی مهریز معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha