• دوشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99081207962
  • منبع : نمایندگی ایلام

مشاور معاون سیاسی استاندار ایلام:

مردم تلاش‌های صادقانه را به خوبی تشخیص می‌دهند

مردم تلاش‌های صادقانه را به خوبی تشخیص می‌دهند

ایسنا/ایلام یک فعال سیاسی گفت: مردم قدرشناس زحمات مسئولان دلسوز هستند و تلاش‌های صادقانه را به خوبی تشخیص می‌دهند.

«سعید انوری‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید یکی از مطالبات مردم مناطق مختلف ارتقاء تقسیمات سیاسی و جغرافیایی بود که از جمله این مناطق می‌توان به هلیلان، دشت عباس، آسمان ‌آباد و چوار اشاره کرد که با پیگیری و دلسوزی سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام به این مطالبات یکی پس از دیگری پاسخ داده می‌شود.

وی ارتقاء بخش هلیلان به شهرستان، «دشت‌عباس» به بخش و تبدیل «جعفرآباد» به شهر را از کارهای ماندگار دولت عنوان کرد و گفت: استاندار ایلام با پیگیری‌های توام با دلسوزی توانسته است از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در سطح ملی و استانی از جمله استانداران ادوار، استانداران دیگر استان‌ها و نمایندگان ادوار استفاده کند.

دبیر حزب رفاه ملت در استان ایلام، تصویب ارتقا بخش چوار به شهرستان آرزوی چند ده ساله‌ای بود که خواسته به حق مردمان این دیار بود که بارها بزرگان و معتمدین بخش چوار در دیدار با استاندار خواسته این مهم بودند که با پیگیری‌های استاندار این مهم به وقوع پیوست که در این وضعیت نگران کننده کرونا و اقتصادی مردم خبری مسرت بخش برای مردم بود که البته نباید زحمات تمامی کسانی که در این مسیر متحمل شدند را نادیده گرفت از جمله نمایندگان ادوار و کنونی و سایر عزیزانی که در این راستا زحمت کشدیدند را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: اما بر کسی پوشیده نیست که پرونده شهرستان چوار نزدیک به ۱۵ سال است بین استانداری و وزارت کشور در رفت و آمد است و اصلاحات اخیری که با پیگیری‌های استاندار صورت گرفت کار را تمام کرد و دست مریزاد گفت که با کاری کارشناسانه و تعامل با نمایندگان این هدیه را در ایامی مبارک به مردم این دیار دادند.

رییس ستاد اعتدالیون در انتخابات ریاست جمهوری نگاه فراگیر استاندار به مناطق مختلف را از نقاط قوت مدیریت وی دانست و تصریح کرد: استاندار ایلام  نوید ارتقاء دهستان بخش آسمان‌آباد به شهر را داد که حتما در آستانه‌ی سال نو محقق خواهد شد.

انوری‌پور گشایش بازارچه هلاله شمالی را یکی از مطالبات بحق مردم شهرستان چوار عنوان کرد و گفت: مردم ما نشان داده‌‍اند که قدرشناس زحمات مسئولان دلسوز هستند و تلاش‌های صادقانه را به خوبی تشخیص می‌دهند بنابراین لازم است مسئولان استان  نیز به تاسی از استاندار ایلام از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق مطالبات آنان استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha