• دوشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 99081207799
  • خبرنگار : 30057

در صندوق نوآوری صورت گرفت

کسب ۴۰ درصدی سرمایه برای استارتاپ‌ها با برگزاری رویداد "دوشنبه‌های استارتاپی"

کسب ۴۰ درصدی سرمایه برای استارتاپ‌ها با برگزاری رویداد "دوشنبه‌های استارتاپی"

مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی از رسیدن به ضریب ۳۰ تا ۴۰ درصدی در جذب سرمایه توسط استارتاپ‌های شرکت کننده در رویدادهای دوشنبه‌های استارتاپی در ۶ ماه گذشته خبر داد.  

به گزارش ایسنا، محمدحسین رضوانیان امروز در رویداد جذب سرمایه در حوزه خودرو از رویدادهای مجازی" دوشنبه‌های استارتاپی صندوق نوآوری و شکوفایی" با تاکید بر اینکه درخت "دوشنبه‌های استارتاپی" بعد از ۶ ماه اکنون بارور شده است، افزود: در حال حاضر با برگزاری ۹ رویداد شاهد بازخورد خوبی از سوی سرمایه گذاران و استارتاپ‌ها در فضای اکوسیستم نوآوری کشور هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ استارتاپ در فرآیند نهایی شدن جذب سرمایه هستند، خاطر نشان کرد: برخی از این استارتاپ‌ها سرمایه مورد نیاز خود را از طریق سرمایه گذار جذب کرده‌اند و برخی نیز در قالب خدمات "هم سرمایه‌گذاری" صندوق نوآوری و شکوفایی توانسته‌اند سرمایه مورد نیاز خود را جذب کنند.

رضوانیان فرآیند سرمایه‌گذاری را یک فرآیند زمان‌بر دانست و ادامه داد: از این رو صندوق نوآوری و شکوفایی از همه ابزارهای حمایتی خود استفاده می‌کند تا استارتاپ‌ها را در مسیر توسعه و جذب سرمایه  کمک کند و خوشبختانه در رویداد حوزه سلامت که اولین رویداد دوشنبه‌های استارتاپی صندوق در اردیبهشت ماه سال جاری بود، از ۶ استارتاپ حاضر برای  ۴ استارتاپ جذب سرمایه شد.

مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری وشکوفایی با اشاره به برگزاری دهمین رویداد دوشنبه‌های استارتاپی در حوزه خودرو، یادآور شد: برگزاری این رویدادها تا پایان سال ادامه خواهد  داشت و امیدواریم شاهد بارور شدن فعالیت استارتاپی در کشور باشیم.

رضوانیان افزود: توانستیم  به ضریب ۳۰ تا ۴۰ درصدی در جذب سرمایه توسط استارتاپ های شرکت کننده در رویداد دوشنبه های استارتاپی در ۶ ماه گذشته برسیم.

به گزارش ایسنا، در رویداد دوشنبه‌های استارتاپی حوزه خودرو، استارتاپ‌های "بازار خوردو " پلتفرم آنلاین نیازمندی‌ها و خدمات خودرو، " تاکسی بورد" نمایشگر دیجیتالی به عنوان  رسانه تبلیغاتی نوین در داخل تاکسی، "چارچرخ" سامانه هوشمند خدمات خودرو شامل ارائه خدمات ۲۴ ساعته در زمینه تعمیر، نگهداری خودرو، شناخت معایب خودرو ، "ماشین نو" بازارچه آنلاین لوازم یدکی خودرو با ایجاد ارتباط بین فروشندگان و خریداران لوازم یدکی خودرو به وسیله پلتفرم و "اینوباس" سرویس رزرواسیون حمل و نقل، فعالیت خود را به سرمایه گذاران ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha