• دوشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99081207705
  • خبرنگار : 30054

پشتیبانی ۱۲۴ خودپرداز هیوسانگ بانک ایران زمین توسط توسن‌‎تکنو

پشتیبانی ۱۲۴ خودپرداز هیوسانگ بانک ایران زمین توسط توسن‌‎تکنو

توسن‌تکنو از آغاز همکاری خود با بانک ایران زمین در زمینه نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی خبر می‌دهد. بر اساس مفاد این قرارداد همکاری، تعداد ۱۲۴ ماشین خودپرداز بانکی با برند HYOSUNG بانک ایران زمین، تحت سرویس پشتیبانی این شرکت قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام توسن‌تکنو، این شرکت از سال گذشته با تمرکز بر ایجاد آرامش و آسایش برای بانک‌ها در زمینه پشتیبانی ماشین‌های بانکی در شرایط خاص اقتصادی کشور، ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب و تخصصی‌تر به طیف وسیعی از خودپردازها و خودگردان‌ها با برندهای مختلف را آغاز کرد.

 این شرکت با ارتقاء توانمندی زنجیره سرویس و پشتیبانی خود در بخش بانکی، سال گذشته موفق شد که به‌عنوان نماینده انحصاری مجاز برای توسعه بازار، فروش و خدمات پس از فروش محصولات  GRG Bankingدر ایران و منطقه معرفی شود.

توسن‌تکنو با توجه به هدف‌گذاری خود برای توسعه فعالیت‌های زنجیره پشتیبانی سخت‌افزار و نرم‌افزار بانکی، علاوه بر پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری خودپردازهای برند GRG Banking و ATEC AP (LG CNS) و KINGTELLER و NCR و GWI، خودگردان‌های برند GRG Banking و ATEC AP (LG CNS)، ماشین‌های خوددریافت برند GRG Banking، پایانه‌های غیرنقدی و خودبانک‌های برند GWI و GRG Banking، اقدام به تجهیز کامل قطعات و ارتقای دانش نرم‌افزاری تعمیرات خودپردازهای مدل ۵۶۰۰ و ۷۶۰۰ برند HYOSUNG نیز نمود و از آن زمان، برند HYOSUNG نیز در سبد پشتیبانی شرکت توسن‌تکنو قرار گرفت.

بدین‌ترتیب توسن‌تکنو با جذب نیروهای زبده در حوزه تعمیرات و نگهداری خودپرداز HYOSUNG، دانش لازم در این خصوص را کسب نمود و ضمن مذاکره و تأمین اقلام قطعات یدکی لازم، با نهادینه‌نمودن آموزش‌های فنی در بدنه کارشناسان و ظرفیت‌سازی در دفاتر استانی، توانمندی ارائه خدمات پشتیبانی دستگاه‌های مذکور را تا سطح بالایی ارتقاء داد.

پیرو اقدامات صورت‌ گرفته، اکنون توسن‌تکنو از آغاز همکاری خود با بانک ایران زمین در زمینه نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی خبر می‌دهد. بر اساس مفاد این قرارداد همکاری، تعداد ۱۲۴ ماشین خودپرداز بانکی با برند HYOSUNG این بانک، تحت سرویس پشتیبانی توسن‌تکنو قرار گرفته است.

این در حالی است که توسن‌تکنو با بهره‌گیری از ظرفیت دفاتر استانی خود، موفق به پوشش کامل کشور جهت خدمات پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز شده و برای افزایش سطح خدمات، همچنان تعداد این دفاتر به‌صورت مستمر در حال افزایش است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha