• دوشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99081207527
  • منبع : نمایندگی اردبیل

ناظر فدراسیون اسکی:

پیست فندقلو آمادگی میزبانی مسابقات بین‌المللی را دارد

پیست فندقلو آمادگی میزبانی مسابقات بین‌المللی را دارد

ایسنا/اردبیل ناظر فدراسیون اسکی کشورمان گفت: پیست فندقلو در شهرستان نمین آمادگی میزبانی مسابقات جهانی و بین‌المللی را دارد.

سیدی 12آبان در جریان بازدید از پیست اسکی فندقلوی نمین اظهار کرد: این پیست که عملیات اجرایی آن از سال 76 شروع شده، با ساخت یک بنا در این منطقه مراحل نهایی را سپری می‌کند و شرایط مناسبی را در این پیست برای برگزاری رویدادهای ملی، جهانی و بین‌المللی شاهد هستیم.
وی ادامه داد: 70 درصد شرایط در پیست اسکی فندقلو برای برگزاری رویدادهای مختلف فراهم شده و ما به راحتی می‌توانیم در این مجموعه مسابقات اسکی روی چمن و برف را برگزار کنیم.
ناظر فدراسیون اسکی خاطر نشان کرد: برخی کاستی‌ها در این مجموعه مشاهده شد که مقرر است با تلاش و پیگیری فدراسیون و همچنین هیئت اسکی استان نسبت به حل آن اقدامات جدی انجام شده و براساس استانداردها و مقررات جهانی فضای مناسب برای میزبانی رویدادهای جهانی و بین‌المللی را در این پیست شاهد باشیم.
سیدی از نصب دستگاه بالابر در پیست اسکی فندقلو خبر داد و گفت: اگر ایرادات و اشکالاتی که به صورت جزیی وجود دارد، رفع شود قطعا با تأییدیه فدراسیون جهانی روبه‌رو خواهیم شد تا برای سال‌های آینده فرصت و زمینه برگزاری رویدادهای مختلف را در این پیست شاهد باشیم.
وی بیان کرد: در سفر به اردبیل علاوه بر فندقلو از چنین پیست دیگر به ویژه پیست روی برف آلوارس نیز بازدید کردیم که قرار شد پیمانکار و همچنین مجریان پروژه نسبت به رفع ایرادات اقدام و زمینه آماده‌سازی این پیست را برای برگزاری مسابقات مختلف در فصل زمستان مهیا کنند.
سیدی شرایط استان اردبیل را یک شرایط مناسب و بی‌نظیر در راه‌اندازی پیست‌های اسکی روی برف و روی چمن اعلام کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا با رایزنی مسئولان فدراسیون جهانی استانداردهای لازم را برای این پیست‌ها به دست آوریم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha