• چهارشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۹ / ۲۳:۱۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99080704752

مرکز خدمات تخصصی پردیس فارابی دانشگاه تهران بازوی توانمند علمی دانشگاه

مرکز خدمات تخصصی پردیس فارابی دانشگاه تهران بازوی توانمند علمی دانشگاه

ایسنا/قم یکی از مراکز فعال پردیس فارابی دانشگاه تهران مرکز خدمات تخصصی است که دارای اهداف علمی در سطوح مختلف است.

مرکز خدمات تخصصی پردیس فارابی دانشگاه تهران از ابتدای مهرماه ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز نموده و برآن است تا به عنوان بازوی اجرایی پردیس فارابی در حوزه‌های مختلف مأموریتی، ایفای نقش نماید.
ریاست این مرکز بر عهده دکتر میثم شفیعی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران بوده و در شهرهای تهران و قم و همچنین کشور افغانستان دارای دفتر فعالیت و نمایندگی است.

راه‌اندازی چنین مرکزی در سطح دانشگاه‌ها و نظام‌های آموزشی کشور اقدامی خلاقانه و منحصر به فرد بوده و اهداف آن شامل توسعه ارتباط دانشگاه با جامعه و تقویت نقش اجتماع‌پذیری پردیس فارابی دانشگاه تهران، توسعه سبد خدمات پردیس فارابی دانشگاه تهران برای دانشجویان و عموم مردم، تقویت و بهبود ارتباط پردیس فارابی دانشگاه تهران با صنعت و کسب و کار، توسعه و ترویج آموزش‌های کاربردی برای دانشجویان و عموم مردم،اصلاح نظام پژوهشی مبتنی بر مسائل جامعه، صنعت، کسب و کار و توسعه منابع مالی و درآمدی پردیس فارابی دانشگاه تهران است.

از دیگر اهداف این مرکز می توان به احیای رابطه دانشگاه با صنعت و کسب و کار، فعال‌سازی ظرفیت‌های ناشی از اقتصاد شراکتی در فضاهای مختلف آموزشی، پژوهشی، تجاری، ارائه خدمات خلاقانه مبتنی بر ظرفیت‌های فارابی و دانشگاه تهران به مخاطبان، شناسایی فرصت‌های ارزش‌آفرین در جامعه و فعال‌سازی آنها در راستای مأموریت‌های دانشگاه اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha