• شنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99071913812
  • خبرنگار : 50184

رقابت‌های کشتی آزاد جام "تختی" برگزار می‌شود؟

رقابت‌های کشتی آزاد جام "تختی" برگزار می‌شود؟

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: اگر بیماری کرونا همچنان تداوم داشته باشد، به احتمال زیاد رقابت‌های جام تختی امسال برگزار نمی‌شود و درصورتی هم که با این شرایط برگزار شود، ما برنامه‌ای برای میزبانی نداریم.

محمدحسین محبی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به شیوع بیماری کرونا در دنیا و تاثیرات آن بر برگزاری رویدادهای ورزشی، اظهار کرد: در این مدت بسیاری از مسابقات مختلف لغو شده و رقابت‌های لیگ برتر کشتی هم که مجوز برگزاری آن را گرفته‌اند، در کوتاهترین زمان و با تماشاگران محدودی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به این شرایط فدراسیون کشتی هنوز در خصوص برگزار کردن یا نکردن رقابت‌های تختی اعلام نظری نداشته است.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه افزود: اگر بیماری کرونا تا چندماه آینده با همین شدت و گستردگی ادامه پیدا کند، به احتمال زیاد این رقابت‌ها  امسال برگزار نشود.

وی تاکید کرد: با این وجود اگر هم فدراسیون قصد برگزاری رقابت‌های جام تختی در شرایط شیوع کرونا را داشته باشد، ما امسال میزبان این رقابت‌ها نخواهیم بود.

محبی عنوان کرد: قطعا در چنین شرایطی کشورهای قدرتمند کشتی دنیا راغب به حضور در رقابت‌ها نخواهند بود، لذا ما نیز از میزبانی چنین مسابقه ای که کشورهای مطرح این رشته نباشند، استقبالی نمی کنیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته که رقابت‌های جام تختی را تنها با حضور دو سه کشور برگزار کردیم، انتقادات بسیاری متوجه ما شد که چرا این رقابت‌ها با صرف هزینه‌ها و زحمات زیاد در سطح پایینی برگزار شد.

رئیس هیات کشتی استان اعلام کرد: از این پس تا زمانی که حداقل 10 تیم خوب برای جام تختی اعلام حضور نکنند، برنامه ای برای میزبانی این مسابقات نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: استان کرمانشاه به عنوان یکی از قطب‌های کشتی ایران و یکی از میزبانان چندین دوره رقابت‌های جام تختی همواره این آمادگی را دارد که میزبان این مسابقات باشد، اما باید در سطح بالایی آن را برگزار کنیم.

محبی در ادامه یادآور شد: درصورتی هم که فدراسیون موافق برگزاری جام تختی در شرایط کرونایی باشد، قطعا این رقابت‌ها بدون حضور تماشاگران خواهد بود، درحالی که شور و نشاط کشتی در کرمانشاه با حضور و تشویق‌های تماشاگران پیوند خورده است.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم بیماری کرونا بزودی فروکش کند و امکان برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی از جمله برگزاری باشکوه جام تختی را داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha