• چهارشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 99071612396
  • منبع : باشگاه دانشجویان

برگزاری دوره آنلاین «مدیریت ارتباط با مشتری»

برگزاری دوره آنلاین «مدیریت ارتباط با مشتری»

انجمن علمی مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران با همکاری موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، دوره آنلاین "مدیریت ارتباط با مشتری" را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا،مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) اصطلاحا به فرایند و تکنولوژی‌هایی گفته می‌شود که یک سازمان به کار می‌گیرد تا ارتباط خود را با مشتریانش حفظ کرده و بتواند رضایت آن‌ها را در کسب‌وکار خود جلب کند، عبارت “سی آر ام” را نخستین بار توسط توماس سیبل برای نرم‌افزار بازاریابی خود به‌کار برد و آن‌را CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتری نامید.

مدیریت ارتباط با مشتری به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که می‌تواند منجر به وفاداری مشتریان به برند و کسب‌وکار شما شود، این فعالیت‌ها می‌تواند شامل به‌کارگیری انواع ابزار و تجهیزات، منابع انسانی و… باشد.

"تکنیک‌های گوش دادن فعال"، "مکث صحیح، آکسان‌گذاری صحیح روی واژه‌های مکالمه"، "تکنیک‌های آغاز مکالمه (Greeting) و نکات پیش از شروع گفتگو"،"خوش‌آمدگویی و پایان‌بندی مناسب مکالمه"،"افزایش هوش کلامی در ارتباط با مشتری"،"هدایت مکالمه، مدیریت صحیح زمان مکالمه جهت جلوگیری از اتلاف وقت"، "شناسایی تیپ شخصیتی مخاطب از طریق مکالمه تلفنی"، "تفاوت خانم‌ها و آقایان در مذاکره تلفنی"، "تکنیک‌های متقاعدسازی مشتری"، "آشنایی با حقوق مشتری"، "شناسایی صدای مشتری (VOC)"، "چرخه مشتری مداری (CRM)"، "مدیریت تجربه مشتری (CEM)"، "انواع و اثرات نارضایتی مشتری"، "تکنیک‌های پاسخگویی به اعتراض و شکایات تلفنی"، "مدل LAST در رسیدگی به شکایات"، "کاربرد تحلیل رفتار متقابل (TA) در آرامش دادن به مشتری شاکی" و "تکنیک‌های پرسش‌گری موثر جهت حل مشکل مشتری" از جمله مباحث و مطالبی است که در این برنامه به آنها پرداخته می شود.

دوره آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری، با تدریس حمید محمدی پور،  از ۱۹ مهر روزهای زوج، ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰، به مدت ۱۵ ساعت به صورت مجازی و در بستر اینترنت برگزار می شود.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به آیدی Sam_ut۱ @ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha