• دوشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99071410489

مدیرکل تعزیرات فارس خبر داد

پلمب ۵ واحد تولید مصالح و تعطیلی ۵ کوره آجرپزی در فارس

پلمب ۵ واحد تولید مصالح و تعطیلی ۵ کوره آجرپزی در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از پلمب ۵ واحد تولید مصالح ساختمانی و تعطیلی ۵ کوره آجرپزی غیراستاندارد در این استان خبر داد.

غلامرضا سالاری گفت: تولید مصالح ساختمانی غیراستاندارد، خیانت به مردم است زیرا این اقدام امکان دارد به بروز خسارات جبران ناپذیری منجر شود.

به گزارش ایسنا به نقل از تعزیرات حکومتی فارس، سالاری با تاکید براینکه رسیدگی به پرونده تولیدکنندگان مصالح غیراستاندارد، با فوریت و قاطعیت انجام می‌شود، گفت: هیچگونه اغماضی در برخورد قانونی با چنین اقداماتی وجود نخواهد داشت.

او ادامه داد: طی ۶ ماه اول امسال، پرونده‌های متعددی در مورد تخلف در تولید میلگرد، بتن، فوم و ... در تعزیرات فارس تشکیل و با قاطعیت و حساسیت رسیدگی شده است.

سالاری گفت: تنها در شهریورماه با همکاری اداره کل استاندارد فارس، ۵ واحد تولید مصالح ساختمانی غیراستاندارد در این استان پلمپ شده است.

مدیرکل تعزیرات فارس همچنین گفت: در همین راستا ۵ کوره آجرپزی واقع در شهرستان کوار نیز به علت تولید محصولات غیراستاندارد، با حکم تعزیرات، تعطیل شده است.

سالاری خاطرنشان کرد: پرونده این واحدهای تولید آجر، به دنبال طرح شکایت از سوی اداره کل استاندارد فارس در تعزیرات تشکیل شد و بعد از بررسی‌های دقیق، غیراستاندارد بودن تولیدات کوره‌های آجرپزی محرز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان درخواست کرد که در صورت اطلاع از فعالیت واحدهای تولید مصالح ساختمانی غیراستاندارد، مراتب را به اداره کل استاندارد فارس اطلاع دهند تا زمینه بررسی و اقدامات قانونی فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha