• یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99071310005
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

کسر یا قطع سهمیه آرد در انتظار نانوایان متخلف اردستان

کسر یا قطع سهمیه آرد در انتظار نانوایان متخلف اردستان

ایسنا/اصفهان رئیس اداره صمت اردستان گفت: نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی باعث کسر یا قطع سهمیه آرد نانوایان متخلف می‌شود.

رضا باقری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نانوایی‌هایی که امکان رعایت مسائل بهداشتی مرتبط با کرونا را ندارند یا به عمد این مسائل را رعایت نمی‌کنند واحد آن‌ها پلمب و سهمیه آردشان  کسر و قطع می‌شود.

وی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا توسط نانوایان تأکید کرد و گفت: نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی باعث کسر یا قطع سهمیه آرد نانوایان متخلف می‌شود.

رئیس اداره صمت اردستان با بیان اینکه چهار اکیپ مشترک بازرسی توسط بازرسان اداره صمت، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به صورت روزانه اصناف شهرستان را پایش می‌کنند، خاطرنشان کرد: روز گذشته ۵ واحد خبازی متخلف در شهرستان به دلیل داشتن تخلفات بهداشتی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی با کسر سهمیه یک ماهه آرد و معرفی به تعزیرات حکومتی مواجه شدند.

باقری تصریح کرد: تشکیل نشست‌های کمیسیون تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان و اتخاذ تدابیر لازم برای کنترل بازار، استمرار فعالیت گشت‌های سیار با هدف نظارت محسوس بر بازار و برخورد با متخلفان گران‌فروشی اصناف و خبازی‌های متخلف از اولویت‌های مهم اداره صنعت معدن و تجارت اردستان به شمار می‌رود.

مشتریان در صف نان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

وی درباره گلایه شهروندان در خصوص رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها و صفوف توزیع نان، گفت: وظیفه داریم به همه اعضای اتحادیه نان اعلام کنیم که مواد ضدعفونی در مغازه داشته باشند، بهداشت فردی را رعایت کنند و ماسک بزنند، مغازه هر روز تمیز شود و دستگاه کارت‌خوان حتماً در مغازه داشته باشند و مشتری خودش کارت بکشد، ولی اینکه مشتریان در صف نان فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و ماسک نمی‌زنند با وجود اینکه بارها در رسانه‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید شده، به رفتارهای شخصی مشتریان باز می‌گردد و آن‌ها باید خودشان این موضوع را رعایت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha