ایرج شهینباهر در جلسه بررسی فرصتهای سرمایهگذاری در فضاهای شهری با حضور رئیس اتاق بازرگانی تبریز و عضو کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز، اظهار کرد: فضاهای تبلیغاتی در سطح شهر و پارکهای بزرگ میتواند محلی برای معرفی صنایع دستی و صنعتی تبریز همچون شکلات، کیف و کفش باشد.
وی افزود: صاحبان صنایع میتوانند دکههایی به شکل محصولات خود ساخته و علاوه بر مشارکت در ساخت و ساز شهری، به تبلیغ تولیدات خود بپردازند.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره به اقبال عمومی از المان فرش دستباف در تبریز، بیان کرد: المان فرش دستبافی که در ائلگلی قرار دادهایم که با اقبال عمومی گردشگران مواجه شده و در فضای مجازی بازتاب خوبی داشته است.
شهردار تبریز اضافه کرد: اگرچه در دیگر شهرها، کارخانجات و اتاق بازرگانی در ساخت و ساز شهری مشارکت دارند، اما در تبریز این کار انجام نشده و ضروری است تدابیری برای مشارکت بخش خصوصی و صنعتی در پروژه های شهری اتخاذ شود.
انتهای پیام
شهردار مطرح کرد
بهرهگیری از مبلمان شهری برای معرفی برندهای صنعتی تبریز
ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: طراحی مبلمان شهری با بهرهگیری از برندهای صنعتی تبریز میتواند فرصتی برای سرمایهگذاری صاحبان صنایع در تبریز باشد.
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات