به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گروه مهندسی و نرم افزاری رکاما، این مجموعه با تکیه بر دانش متخصصان و کارشناسان و همچنین استفاده از آخرین نیازمندیهای مدیران در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان، توانسته بسته نرم افزاری ویژه ای بر بستر CRM ارائه نماید که شامل امکانات متعدد و کاربردی بسیاری است.
امکانات CRMنرم افزار رکاما:
۱- مدیریت مرکز تماسها call center (اتصال به ویپ، خطوط شهری، موبایل)
۲- مدیریت حرفه ای پرونده مخاطبین و مشتریان
۳- مدیریت ارتباطات شامل: ارسال، دریافت و مدیریت ایمیل، پیامک، فکس، تلگرام
۴- مدیریت انواع وظایف (تسک و تیکت) و درخواستهای درون و برون سازمانی
۵- فرم ساز حرفه ای
۶- مدیریت فرایندها و گردش کار (Mini BPMS)
۷- مالی و حسابداری ( فاکتور خرید و فروش، پیش فاکتور، دریافت و پرداخت و مدیریت وجه نقد و چک، اسناد مالی و ...)
۸- کنسول فروشگاه آنلاین
۹- باشگاه مشتریان (بیش از ۱۸ مدل کسب امتیاز، ۶ مدل خرج امتیاز، چند باشگاهه)
۱۰- بانک دانش
۱۱- مدریت شرح وظایف و گزارش کارهای سازمانی
۱۲- بازاریابی
۱۳- Market place (فروشگاه ساز)
۱۴- اتوماسیون اداری
مزیتهای منحصر به فرد بسته های نرم افزاری رکاما
۱- قیمت نرم افزارCRM نسبت به نمونه های مشابه بسیار مناسب تر است
۲- یکپارچگی کامل با ایمیل، پیامک، فکس، voip
۳- چند فروشگاهه
۴- چند باشگاهی
۵- نسخه اندروید و IOS
۶- گزارشات متنوع و گزارش ساز
۷- نسخه ویندوزی و نسخه وبی
۸- تنها CRM دارنده اتوماسیون اداری (مدیریت نامه، دبیر خانه و اندیکاتور)
www.rokama.ir
۰۲۱۷۳۶۶۲۰۳۰
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات