• دوشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۹ / ۲۳:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99070705542
  • خبرنگار : 50176

شهردار خرم‌آباد:

ساختمان نماد آتش‌نشانی را به شهرداری برگردانید

ساختمان نماد آتش‌نشانی را به شهرداری برگردانید

ایسنا/لرستان شهردار خرم‌آباد گفت: ساختمان نماد آتش‌نشانی شهرداری، متاسفانه چند سالی می‌شود که در اختیار منابع طبیعی قرار گرفته است.

محمد شریفی‌مقدم، هفتم مهرماه در همایش روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی همایش تجلیل از بازنشستگان و آتش‌نشانان برتر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد اظهار کرد: به‌روزآوری تجهیزات سازمان آتش‌نشانی شهرداری ضروری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد در حوزه نیروی انسانی متخصص هیچ کمبودی ندارد ولی در بحث تجهیزات آتش‌نشانی کمبودهایی داریم که رفع آنها نیازمند کمک استاندار، فرماندار و مدیران ستادی استان به شهرداری است.

شریفی‌مقدم افزود: در صورت اختصاص کمک‌های لازم برای خرید تجهیزات مدرن، بسیاری از نگرانی‌های مدیران و پرسنل آتش‌نشانی و همچنین همشهریان رفع خواهد شد.

شهردار خرم‌آباد در ادامه با تاکید بر نیاز شهرداری به ساختمان سابق ایستگاه شماره یک در خیابان شریعتی گفت: این ساختمان نماد آتش‌نشانی شهرداری است که در یکی از مهم‌ترین مناطق شهر قرار دارد و متاسفانه چند سالی است در اختیار منابع طبیعی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این ساختمان در طرح تفصیلی شهر خرم‌آباد که در این هفته ابلاغ خواهد شد، کاربری تاسیسات شهری دارد که با این وصف باید در اختیار شهرداری قرار گیرد.

شریفی‌مقدم گفت: از مسئولان استانی تقاضا داریم کمک کنند تا این مکان که از سال ۱۳۵۳ متعلق به آتش‌نشانی بوده باز هم به این سازمان بازگردد.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: روز آتش‌نشان را به مردان بی‌ادعایی که علاوه بر اجرای وظایف اختصاصی خود در تمام فعالیت‌های خدمات شهری همگام و همراه مجموعه شهرداری هستند تبریک عرض کرده و برای آنان آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش ایسنا، در پایان این همایش نیز با اهدای لوح تقدیر از بازنشستگان و آتش‌نشانان نمونه شهرداری تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha