• چهارشنبه / ۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99070201598
  • خبرنگار : 50189

پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و بروات به کجا رسید؟

پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و بروات به کجا رسید؟

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان گفت: اگر اعتباراتی که امسال به پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و براوات در نظر گرفته شده است ۱۰۰ درصد تخصیص یابد، تا پایان سال جهاری و نهایتا تا اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ آب پشت این سد وارد شبکه آب شهرهای بم و بروات خواهد شد.

"علی رشیدی" عصر امروز دوم مهرماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان بم در تشریح اخرین وضعیت پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و براوات اظهار کرد: برای تامین آب شرب با کیفیت این منطقه پروژه خط انتقال آب از سد نساء به شهرهای بروات و بم را در دستور کار داریم.

وی با بیان این مطلب که کل این پروژه دارای ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی است، اظهار کرد: میزان پیشرفت فیزیکی خط انتقال آب این پروژه ۸۰ درصد و پیشرفت فیزیکی تصفیه‌خانه این پروژه ۵۳ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان گفت: اگر اعتباراتی که امسال به پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و براوات در نظر گرفته شده است ۱۰۰ درصد تخصیص یابد، تا پایان سال جهاری و نهایتا تا اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ آب پشت این سد وارد شبکه آب شهرهای بم و بروات خواهد شد

به گزارش ایسنا، "هادی شهسواری" فرماندار شهرستان بم نیز در این جلسه با بیان اینکه در حوزه اقتصادی چند پروژه بزرگ در شهرستان بم در حال پیگیری است، گفت: تقریبا کارهای زیربنایی راه انداری دهکده خرما انجام شده است و با راه‌اندازی این دهکده، پایانه صادراتی خرما و بسته‌بندی خرما نیز احداث خواهد شد.

وی افزود: احداث ۳۶۶ هکتار گلخانه در ۵ نقطه در سطح شهرستان بم جانمایی شده و اگر طرح توجیحی آن ظرف دو هفته آینده ارایه شود، به عنوان یک پروژه ملی بزرگ در حوزه احداث گلخانه ها در کشور مطرح خواهد شد.

فرماندار بم با اشاره به صنعت گردشگری و نقش آن در رونق اقتصادی عنوان کرد: بزرگترین سایت گردشگری جنوب شرق کشور در شهرستان بم در حال طراحی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha