• پنجشنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99062720693
  • خبرنگار : 50187

معاون فرمانده انتظامی استان کرمان:

اول مهرماه مرکز آموزش سربازی در بم افتتاح می‌شود

اول مهرماه مرکز آموزش سربازی در بم افتتاح می‌شود

ایسنا/کرمان معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در روز اول مهرماه مرکز آموزش سربازی را در بم افتتاح می کنیم.

"مجید خواجوئی نژاد" امروز ۲۷ شهریورماه در نشست خبری اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ما در جنگ به نیروی مردمی متکی بودیم و رده ای را نمی توانیم مستثنی کنیم که در جنگ نقش نداشته باشد.

وی افزود: در حوزه امنیت نیز همچنان این وضعیت ادامه دارد و مشارکت و نقش مردم می تواند اثرگذار باشد زیرا امنیت یک مسئولیت اجتماعی است.

خواجوئی با اشاره به رزمایش مواسات و همدلی گفت: از سال ها قبل درگیر مشکل بودیم اما راهکار قانونی نداشتیم که با دید وسیع و جامع مقام معظم رهبری، راهی برای ادامه مشارکت ها باز شد. نظام جمهوری اسلامی نظام مردمی است و مواردی مانند مواسات و مشارکت مردمی دارد که در نیروی انتظامی اهدای بخشی از حقوق ماهیانه برای مردم نیازمند انجام شد.

وی با اشاره به اینکه دفاع همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: ۲۹ شهریورماه جاری و در راستای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع نمایشگاه "نقش نیروی انتظامی در دفاع مقدس" در محل موزه دفاع مقدس افتتاح می شود.

معاون فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: تامین امنیت یکی از وظایف اصلی ناجاست که به این نقش در همه برنامه های هفته دفاع مقدس توجه شده و همچنان در کنار مردم هستیم.

وی اظهار کرد: برنامه روز سرباز در مجتمع آموزشی شهید مطهری برگزار می شود زیرا بخش عظیم و مؤثری که در حوزه های دفاع تأثیرگذار بود، سربازان بودند که عنوان افتخاری همه نیروهای مسلح است و ما افتخار سربازی را داریم.

خواجوئی با اشاره به سخنرانی فرماندهان انتظامی پیش از خطبه‌های نماز جمعه هفته آینده در ۱۱ شهر استان گفت: رژه خدمات مردم یاری و پزشکی استان با توجه به ضریب نفوذ جغرافیایی فرماندهی انتظامی در نقاط کمتر برخوردار از بهداشت در هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در روز اول مهرماه مرکز آموزش سربازی را در بم افتتاح می کنیم.

به گزارش ایسنا، در این نشست برنامه های ارتش برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز اعلام و بیان شد: نمایشگاه پدافند نظامی در هوانیروز کرمان در ۳۰ شهریورماه جاری افتتاح می شود و عموم مردم می توانند از آن بازدید کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha