• سه‌شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99062519505
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

بازدید استاندار خراسان جنوبی از کمپ گردشگری آبیز

بازدید استاندار خراسان جنوبی از کمپ گردشگری آبیز

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از پروژه احداث زیرساخت‌های کمپ گردشگری آبیز بازدید کرد.

این پروژه از مصوبات سفر استاندار به شهرستان زیرکوه است. با تأمین ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستان، پروژه برقرسانی به کمپ گردشگری کلید خورد.

به گزارش ایسنا، تأمین روشنایی این کمپ در قالب ۱۱۰۰ متر شبکه برق و یک  پست هوایی، ۵۲۵ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد. تأمین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای سایر زیرساخت های کمپ گردشگری آبیز از محل اعتبارات ملی و از حوزه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیشنهاد شده است.

اجرای آلاچیق، نورپردازی محوطه، احداث کافی شاپ و چند چشمه سرویس بهداشتی و... از امکانات پیش بینی شده برای این پروژه است.

کمپ گردشگری در منطقه کوهستانی جنب کوه شاسکوه و در بالادست قنات آبیز به عنوان پرآب ترین قنات شهرستان با هدف جذب گردشگر احداث می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی همچنین از پروژه بهسازی ورودی شهر آبیز بازدید کرد. این پروژه که از مصوبات سفر استاندار به شهرستان زیرکوه است به متراژ ۲.۵ کیلومتر در ورودی شهر آبیز در حال اجراست.

اجرای این پروژه ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در حال حاضر ۵۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات شهرستانی تأمین شده است.

جدول گذاری و زیرسازی یک لاین از این محور انجام شده و از یک ماه آینده توسط راه و شهرسازی آسفالت می‌شود.

با اجرای این محور، دو بخش بافت قدیم شهر و شهرک آبیز به هم متصل می‌شوند. ورودی آبیز از نقاط حادثه خیز شهرستان زیرکوه است و بهسازی آن تسهیل در تردد خودروها، ایمنی شهروندان(۵ هزار نفر اهالی شهر و مسافران) و ارتقاء محور را به همراه دارد.

امروز همچنین معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خراسان جنوبی از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری بیرجند بازدید کرد.

میرجعفریان به همراه شهردار بیرجند از پروژه های عمرانی این حوزه بازدید کرد و در جریان روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

بازدید از ۸ پروژه عمرانی در حال اجرای شهرداری بیرجند از جمله برنامه های این بازدید بود.

معاون استاندار در جریان این بازدید از روند اجرای پروژه‌های بهسازی، مرمت و محوطه سازی دیوار یخی، احداث فرهنگسرای بیرجند، پارکینگ طبقاتی حکیم نزاری، فاز اول محوطه سازی پارک خطی مهر شهر، مخزن  ۵۰۰ متر مکعبی آب در مهرشهر، پارک الهیه، المان شهدای گمنام بوستان پروفسور کاظم معتمد نژاد و پارک محبت در نقاط مختلف شهر بیرجند مطلع شد.

میرجعفریان، ضمن تشکر از اقدامات عمرانی شهرداری بیرجند گفت: این پروژه ها در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است. وی بر تسریع در روند اجرای کار و تکمیل پروژه های عمرانی شهرداری تأکید کرد.

شهردار بیرجند نیز در این بازدید با تشریح جزئیات پروژه‌ها، خواستار همکاری دستگاه های اجرایی برای سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه های عمرانی شاخص سال جاری در نقاط مختلف شهر شد.

جاوید از برنامه شهرداری برای بهره برداری از تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری در ماههای آینده خبر داد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha