• دوشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99062417963
  • خبرنگار : 50182

استاندار کرمانشاه با تقدیر از عملکرد شهرداری:

کرمانشاه به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

 کرمانشاه به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تقدیر از عملکرد شهرداری کرمانشاه، از تبدیل شدن شهر به یک کارگاه بزرگ عمرانی خبر داد.

هوشنگ بازوند امروز (24 شهریور) در حاشیه بازدید از پروژه های شهری کرمانشاه در جمع خبرنگاران با قدردانی از مجموعه شهرداری برای فعالسازی پروژه های شهری گفت: در شرایط اقتصادی فعلی و با وجود معضلی به نام کرونا، عملا همه بخش های اقتصادی و بویژه شهرداری های کشور درگیر شده و بسیاری پروژه های عمرانی عملا با مشکل مواجه شده اند، اما در این شرایط خوشبختانه شهرداری کرمانشاه فعالیت خوبی داشته و بسیاری پروژه های شهری علی رغم این شرایط در حال حاضر انجام است.

وی از تبدیل شدن شهر کرمانشاه به یک کارگاه بزرگ ساختمانی و عملیاتی خبر داد وافزود: هر گوشه ای که از شهر بروید پروژه ای در حال انجام است، از جمله آسفالت، پیاده‌رو سازی، فضای سبز، جدول گذاری، ساخت معبر و ... و همه اینها نشان از فعالیت و پویایی شهر و عملکرد خوب شهرداری کرمانشاه دارد.

بازوند از راه اندازی یک نهضت آسفالت در کرمانشاه خبر داد وافزود: حجم آسفالت صورت گرفته بویژه در محلات حاشیه شهر حقیقتا بالاست و عملا یک نهضتی در این زمینه در شهر به راه افتاده که جای تقدیر دارد.

وی به بازدید امروز از سه پروژه تقاطع شهید سپهبد قاسم سلیمانی، تله کابین و بلوار کیهانشهر اشاره کرد وافزود: این سه پروژه، سه آرزوی دیرینه مردم کرمانشاه بودند، بویژه تله کابین که عملا 20 سال از شروع آن می گذرد اما ظرف همین مدت کوتاه و با حضور شهردار فعلی سرعت خوبی داشته است.

بازوند به پیشرفت 75 درصدی تقاطع شهید سپهبد قاسم سلیمانی هم اشاره کرد وافزود:  ساخت این تقاطع غیرهمسطح تاثیر بسیاری در روان سازی ترافیک در این محدوده شهری خواهد داشت.

وی افزود: بلوار کیهانشهر هم معبر جدیدی است که بازگشایی آن می‌تواند تاثیر بسیاری در تسهیل رفت و آمد مردم حاشیه شهر داشته باشد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: تکمیل این سه پروژه می‌تواند سه یادگار خوب از مدیریت شهری کرمانشاه باشد و باید از عملکرد شهردار جهادی و پای کار کرمانشاه برای این حجم فعالیت تقدیر کرد.

بازوند تاکید کرد: استانداری کرمانشاه در حد توان به شهرداری در بحث پیشبرد پروژه های شهری کمک کرده و در توزیع اعتبارات سهم شهرداری را پررنگ‌تر می بیند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha