• یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99062317061
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه اردستان:

هتک حرمت به قرآن کریم و پیامبر اسلام نشانه ضعف دشمن است

هتک حرمت به قرآن کریم و پیامبر اسلام نشانه ضعف دشمن است

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: هتک حرمت به قرآن کریم و پیامبر عظیم الشأن اسلام نشانه درماندگی و ضعف دشمنان در مقابل اسلام خواهی مردم است.

حجت الاسلام حسن دهشیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عناصر استکبار هیچ‌گاه سازش با اسلام ندارند زیرا در این راه ضربه خورده‌اند، بنابراین سعی می‌کنند به هر نحوی پایه‌های اعتقادی مردم را سست کند.

وی با بیان اینکه مردم علاقه شدیدی به قرآن و پیامبر مهر و رحمت دارند و این دو موضوع از عوامل غیبی است، افزود: توهین به پیامبر(ص) در زمان خود ایشان نیز وجود داشته است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه امروز عناصر استکبار ادامه دهنده راه مستکبران نزول وحی هستند، گفت: در این وضعیت تعجب‌آور است که غربی‌ها که شعارهای متمدنانه می‌دهند، ولی عمل متوحشانه دارند یعنی توحش را به نام تمدن ترویج می‌کنند.

دهشیری با بیان اینکه اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را به شدت محکوم می‌کنیم، گفت: یقیناً نتیجه اقدامات موهن آنان دامن‌گیر خودشان خواهد شد. کسانی که آزاداندیش هستند به خوبی می‌توانند تشخیص بدهند که این اقدامات، اقدامات عاجزانه‌ای است.

وی با بیان اینکه این کشورها پیش‌بینی می‌کنند که در آینده دین اول اروپا اسلام خواهد بود، گفت: کشورهای غربی از این موضوع ترس دارند برای همین اسلام هراسی را در پیش گرفته‌اند. هتک حرمت به  قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، هتک حرمت به تمام ارزش‌های الهی و آزادی‌خواهان جهان و نشانه درماندگی و ضعف دشمنان در مقابل اسلام‌خواهی مردم است.

امام‌جمعه اردستان با بیان اینکه ناتوانی در منطق، این‌گونه کشورها را به سمت توهین به مقدسات دین اسلام کشانده است، گفت: این عمل ننگین نشان می‌دهد چون کشورهای غربی قدرت استدلال و منطق در برابر دین مبین اسلام ندارند، اقدام به چنین کارهای بی‌پایه و اساس کرده و با این کار روز به روز خشم و نفرت مسلمانان جهان را نسبت به خود بیشتر می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha