• یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99062316977
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد

راه‌اندازی 5 زمین چمن فوتبال در اردبیل

راه‌اندازی 5 زمین چمن فوتبال در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تا سال آینده پنج زمین چمن طبیعی و مصنوعی فوتبال در شهرهای مختلف اردبیل راه‌اندازی خواهد شد.

سجاد انوشیروانی 23 شهریور در مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: از همان روزهای نخستین مسئولیت بالاترین دغدغه بنده احیای فوتبال استان اردبیل بود به طوری که تلاش کردیم تا خارج از طرح مسایل حاشیه‌ای روی موضوعات پایه‌ای و اساسی فوتبال پیگیری‌ها را انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: هرچند عده‌ای توصیه کردند که به سمت فوتبال نرویم چرا که هر مدیرکلی به سمت فوتبال رفته مدیریت و شرایط کار خود را به ورطه نابودی کشیده است اما بنده در کنار تمامی رشته‌های ورزشی توسعه فوتبال را به عنوان یک ضرورت برای استان اردبیل تشخیص داده و به سمتی حرکت کردم تا براساس نام و آوازه این استان اردبیل تیمی را در لیگ‌های کشوری داشته باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از رایزنی‌ها برای حضور سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع به عنوان اسپانسر ورزشی خبر داد و گفت: به دلایل مختلف بسیاری از این سرمایه‌گذاران حاضر و علاقمند به حضور در عرصه فوتبال نیستند ولی در هفته‌های آینده خبر خوشی را به اهالی استان خواهیم داد تا با همراهی خانواده فوتبال فضایی برای حضور یک تیم از اردبیل در لیگ‌های دسته اول یا دوم فوتبال ایران فراهم آید.
انوشیروانی در مورد بلاتکلیفی تیم شهرداری اردبیل و عدم رغبت شهرداری برای حضور این تیم در لیگ‌های کشوری بیان کرد: به رغم تاکید اعضای شورای شهر این کار نتیجه نداده و به سراغ گرفتن امتیاز یک تیم دیگری هستیم تا اردبیل فوتبال خود را در سطح کشور به رخ بکشد.
وی با قدردانی از حمایت مدیریت هیرلند از فوتبال و علاقمندی برای سرمایه‌گذاری در این رشته ورزشی افزود: در هیر علاقمند به راه‌اندازی زمین چمن طبیعی هستیم و امیدواریم با رونق گرفتن پل شیشه‌ای هیر سرمایه‌گذار این پروژه بتواند نسبت به حمایت از تیم فوتبال و تجهیز این ورزشگاه اقدامات لازم را انجام دهد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد زیرساخت‌ها و پیگیری برای راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی و طبیعی در برخی از شهرها تصریح کرد: زمین چمن گرمی و مشگین‌شهر با تلاش پیمانکار در حال آماده‌سازی است و در پارس‌آباد نیز تلاش می‌کنیم تا زمین چمن مناسبی را مهیا کنیم و نسبت به رفع نواقصات نیز برنامه‌ریزی‌ هایی انجام شده است.
انوشیروانی در مورد زمین چمن ورزشگاه تختی اردبیل نیز گفت: بهسازی سکوها و راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی در استادیوم تختی هدفگذاری شده و تا سال آینده این عملیات به انجام می‌رسد.
وی در مورد استادیوم علی دایی نیز بیان کرد: دو شرکت پیمانکاری در این مجموعه اقدام به عملیات بهسازی، راه‌اندازی دکل‌ها و تارتان این استادیوم کرده‌اند که امیدواریم در سال آینده این مجموعه به شکل مناسب و با بازسازی که انجام می‌شود، آماده بهره‌برداری شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این پنج مجموعه ورزشی و زیرساخت تدارک دیده شده ما به راحتی می‌توانیم در اردبیل میزبان مسابقات مختلف فوتبال باشیم تا کمبود و کسری گذشته جبران شود.
انوشیروانی به فعالیت‌های چهارونیم ماهه خود برای راه‌اندازی این زیرساخت‌ها و رسیدن شرایط به وضعیت ایده‌آل در فوتبال اشاره کرد و گفت: در بحث تیم‌داری نباید دنبال مقصر بگردیم بلکه بهتر است اهالی فوتبال با اتحاد و همدلی و اراده‌ای که از آنها سراغ داریم به سراغ پیشکسوتان و چهره‌های برجسته فوتبالی استان در سطح ملی بروند که ما نیز امیدواریم
 با همراهی علی دایی، پاشازاده، گل‌محمدی و دیگر فوتبالیست‌های مطرح اردبیلی در سطح ملی بتوانیم اردبیل و ظرفیت‌های فوتبال آن را به منصه ظهور برسانیم.
وی تصریح کرد: ما از باشگاه‌ها و شرایط مساعد آنها برای تیم‌داری حمایت می‌کنیم ولی انتظار می‌رود با همراهی سرمایه‌گذاران و حمایتی که اهالی فوتبال انجام می‌دهند کار بزرگ و تحولی را در فوتبال شاهد باشیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: اهلی فوتبال باید اختلاف سلیقه‌ها و برخی کدورت‌ها را کنار گذاشته و در یک فضای صمیمی و به سراغ سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع رفته و با جلب اعتماد آنها به توسعه ورزش فوتبال کمک کنندو
انوشیروانی از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری یک نشست با همراهی استاندار اردبیل برای ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: ما تا زمانی که نگاه حرفه‌ای و حرکت منسجم را در دستور کار قرار ندهیم نمی‌توانیم در فوتبال نتیجه گرفته و به روند توسعه آن امیدواریم باشیم.
وی خاطرنشان کرد: بنده اداره کل ورزش و جوانان را با بدهی کلان تحویل گرفتم ولی به آینده امیدوارم و تمام تلاش خود را بکار می‌گیرم تا زیرساخت های ورزش در همه رشته‌ها به ویژه فوتبال را فراهم کرده و با رفع موانع به توسعه و تقویت ورزش استان کمک کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از خانواده بزرگ فوتبال خواست تا با دلسوزی تمام در صحنه حمایت از این رشته حضور داشته باشند و با توجه به سنین پایه و استعدادیابی بها داده و در این زمینه مدارس فوتبال را به صورت اصولی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی توسعه دهند.
انوشیروانی در پایان بیان کرد: با ظرفیتی که در فوتبال اردبیل سراغ داریم جایگاه فعلی را شایسته فوتبال اردبیل نمی‌دانیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا فوتبال به جایگاه اصلی و واقعی خود بازگردد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha