• شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99062216625
  • خبرنگار : 30054

نکاتی که باید قبل از خرید چمن مصنوعی باید بدانید

نکاتی که باید قبل از خرید چمن مصنوعی باید بدانید

زمانی که به چمن مصنوعی فکر می کنید، بودجه نباید تنها عاملی باشد که مورد توجه قرار می دهید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ایران نصب، نصب و استفاده از تکنولوژی چمن مصنوعی کمتر از سرمایه گذاری نیست. اگر می خواهید از نتیجه کار و طول عمر آن راضی باشید، حتما از شرکت های معتبری مانند شرکت نیوساد سازان به عنوان ارائه دهنده بهترین و با کیفیت چمن مصنوعی خرید خود را انجام دهید.

در هر صورت نکاتی وجود دارد که باید هنگام خرید این محصول به یاد داشته باشید:

۱.میزان رفت و آمد

اولین موردی که هنگام خرید چمن مصنوعی باید مورد ملاحظه قرار دهید این است که میزان رفت و آمد و تردد روی آن چقدر می باشد. اگر کودکان و حتی حیوانات خانگی دارید که روی آن بازی می کنند، پس حتما باید از چمن مصنوعی با کیفیت و دوام بالایی استفاده کنید.

۲. کیفیت

شاید هزینه انتخاب چمن مصنوعی باکیفیت، برای تان گران تر تمام شود، اما سرمایه گذاری بلند مدتی محسوب می گردد که سود آن را در طول سال ها شاهد خواهید بود.

سایت ایران نصب با افتخار اعلام می دارد که مرغوب ترین و به صرفه ترین چمن مصنوعی را خدمت مشتریان خود ارائه می کند و از این رو توانسته است انتخاب خوبی برای مردم ایران عزیز باشد.

۳. ارتفاع الیاف

خرید چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف بلند برای افرادی که منظره و محیط سبز و پرپشتی می خواهند بسیار مناسب است. در هر صورت هر چه این ارتفاع بلند تر باشد، سنگین تر خواهند بود و ممکن است الیاف خم شوند. همین امر موجب می شود تا چمن مصنوعی زودتر تخت و صاف به نظر برسد.

برای این که چمن مصنوعی شما ظاهر طبیعی خود را حفظ کند بهتر است از الیاف با ارتفاع ۳۰ تا ۳۷ استفاده کنید. اگر می خواهید از وسایل دیگری مانند صندلی و میز و غیره روی آن استفاده کنید، از ارتفاع الیاف کوتاه تری به کار ببرید.

۴. رنگ

تنوع رنگ و طرح چمن مصنوعی بسیار زیاد است. از سبز خالص گرفته تا سبز زیتونی، سبز لیمویی، سبز تیره و غیره. چمن مصنوعی ارزان قیمت فقط یک رنگ دارد و به راحتی می توانید متوجه تفاوت آن با چمن طبیعی شوید.

شرکت نیوساد سازان علاوه بر تضمین کیفیت و مرغوب بودن چمن مصنوعی، دست شما را برای انتخاب میان طرح ها و رنگ های مختلف باز می گذارد.

۵. نگهداری

با خرید چمن مصنوعی، از شر دردسرهای چمن طبیعی خلاص می شوید. زیرا نیاز به آبیاری و هرس کردن و استفاده از کود و سایر مواد شیمیایی ندارد. به این ترتیب می توانید سال های سال از وجود آن در اطراف خود بهره مند شوید.

نتیجه گیری

چمن مصنوعی یک راه عالی برای افرادی است که محیط سبز و شادابی را با کمترین شرایط نگهداری می خواهند. شاید هزینه اولیه آن زیاد باشد، اما اگر به کاهش هزینه های خود در طول سال های سال فکر کنید، قطعا ارزشش را دارد. از این رو پیشنهاد می شود که حتما خرید چمن مصنوعی خود را از یک شرکت معتبر انجام دهید.

در ضمن برای نصب چمن مصنوعی میتوانید به سایت www.irannasb.com مراجعه نمائید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha