به گزارش ایسنا، بنابراعلام دکوراسیون رامسین، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده است: طراحی و اجرای دکوراسیون اداری، بازسازی و نوسازی منزل، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون تجاری، فروشگاهی، مغازه و …
ما در این مطلب قصد داریم در مورد نکات مهمی که باید در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری لحاظ گردد اشاره کنیم. این نکات به شما کمک می کند به اهمیت این موضوع بیشتر پی برده و یک فضای منحصر به فرد را برای کسب و کار خود فراهم نمایید.
شرکت دکوراسیون داخلی رامسین
تلفن : ۲۶۱۳۱۱۹۲
موبایل : ۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹ – ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱
فکس : ۸۸۶۹۵۱۷۴
آدرس سایت: www.decoramsin.com
زیباسازی و یا بازسازی دکوراسیون اداری از دو لحاظ اهمیت زیادی دارد. نخست اینکه در یک محیط اداری که «نظم و ترتیب» حرف اول را می زند، دکوراسیون اداری مناسب می تواند حس خوبی را در کارکنان به وجود آورد و همچنین افرادی که به محل اداری رفت و آمد می کنند نیز با دیدن نظم حاکم بر محیط متوجه اعتبار سازمان و شرکت شوند.
در نتیجه این نظم و ترتیب در دکوراسیون اداری، حس امنیت نیز در کارمندان بیشتر می شود و با آرامش بهتری کار خود را انجام خواهند داد. دلیل این آسودگی خاطر و امنیت این است که تمام وسایل در کمد و محفظه های مناسب قرار گرفته و پرسنل دیگر نگران گم شدن تجهیزات و وسایل شخصی خود نیستند.
به واسطه دکوراسیون اداری مناسب سرعت انجام کار پرسنل نیز بالا می رود. زیرا پرسنل دیگر نیازی به جستجو برای یافتن وسایل مورد نیاز خود نیستند و به راحتی می توانند نیاز خود را از مکان در نظر گرفته شده برآورده نمایند.
مزیت دومی که به واسطه طراحی و اجرای دکوراسیون اداری ایجاد می شود، ارتباط و نقش آن در کسب و کار است.
ولی ممکن است بپرسید که دکوراسیون اداری چه ارتباطی می تواند با کسب و کار داشته باشد؟
ممکن است خود شما بارها در مقام ارباب رجوع به یک محیط اداری مراجعه کرده باشید. آیا فضای داخلی آن اداره تاثیری در شما نداشته است؟
باید توجه داشت زمانی که دکوراسیون اداری به نحو مناسبی طراحی و پیاده سازی شده باشد می تواند در جلب مشتری تاثیر زیادی بگذارد.
تحقیقات نشان داده، شرکت هایی که از دکوراسیون اداری مناسب و زیبایی برخوردار هستند در جلب مشتری بسیار موفق تر بوده اند تا شرکت هایی که اهمیت چندانی به زیباسازی دکوراسیون خود نداده اند!
در ادامه چند نکته مهمی که در رابطه با دکوراسیون اداری وجود دارد به آن خواهیم پرداخت.
یکی از نکات بسیار مهمی که باید برای طراحی دکوراسیون اداری در نظر گرفته شود تناسب دکوراسیون با نوع فعالیت شرکت و سازمان است.
رنگ، طرح و متریال به کار رفته در دکوراسیون اداری باید به گونه ای باشد که با نوع فعالیت شرکت مناسبتی داشته باشد. برای مثال شرکت هایی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند از دکوراسیون اداری متفاوتی نسبت به شرکت هایی که در زمینه حقوقی و قضایی فعالیت دارند، باید برخوردار هستند.
این تقاوت در رنگ هایی که در هر یک از این دکوراسیون ها به کار می رود مشهودتر است و در یک شرکت دکوراسیون داخلی از رنگ های شاد و در شرکت های حقوقی و قضایی از رنگ های سنگین و با وقار استفاده می شود.
دومین نکته ای که معماران برای طراحی دکوراسیون اداری در نظر می گیرند در اختیار گذاشتن فضای مناسب برای کارمندان و مراجعه کنندگان است.
طراحی دکوراسیون اداری باید طوری اجرا شود که فضا برای کارمندان به اندازه کافی وجود داشته باشد و آزادی عمل از کارمندان گرفته نشود. یکی از عوامل دیگری که موجب می شود تا راندمان کار افت کند، عدم نور کافی در دکوراسیون اداری است. به همین دلیل نورپردازی از اهمیت فراوانی برخوردار است.
اگر محیط داخلی ساختمان از نور کافی برخوردار نیست باید با ایجاد نورپردازی حرفه ای نور کافی را برای فضا به وجود آورد.
این نکته را فراموش نکنید که کفپوش از اهمیت زیادی برخوردار است. چنانچه برای دکوراسیون اداری از پارتیشن استفاده می کنید باید از پارتیشن هایی که نور کافی را به داخل انتقال می دهند استفاده شود و یا تجهیزات نورپردازی در هر پارتیشن تعبیه شود.
در طراحی دکوراسیون اداری فضای مناسب برای افرادی که مراجعه می کنند و ممکن است برای دقایقی منتظر بمانند می بایست فراهم شود.
شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین لحظات خوشی را برای شما هم وطنان ایرانی آرزو می کند.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات