• چهارشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99061914775
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

معاون توزیع نیروی برق خراسان جنوبی خبر داد:

افزایش پایداری و رفع کانون‌های خطر با اجرای طرح تعمیرات فیدرهای بحرانی در درمیان

افزایش پایداری و رفع کانون‌های خطر با اجرای طرح تعمیرات فیدرهای بحرانی در درمیان

ایسنا/خراسان جنوبی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از اجرای طرح تعمیرات جهادی فیدرهای بحرانی در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: این طرح با حضور ۱۵ اکیپ اجرایی و ۵۰ نفر پرسنل عملیاتی اجرا شد.

هادی منصوریان، امروز چهارشنبه ۱۹ شهریور در بازدید از مراحل اجرایی این طرح با اشاره به اجرای طرح تعمیرات جهادی فیدرهای بحرانی در شهرستان درمیان اظهار داشت: درطرح تعمیرات جهادی فیدرهای بحرانی شهرستان درمیان شبکه های فشار متوسط  محدوده روستای منصور آباد تا ورودی شهر قهستان سرویس شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این طرح اکیپ‌هایی از شهرستان‌های بیرجند، قاین، خوسف، زیرکوه، سربیشه و نهبندان و چهار اکیپ عملیاتی از شهرستان درمیان حضور داشته و سرویس شبکه را انجام دادند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: سرویس شبکه‌های مشکل دار به صورت طرح مانوری و حجم زیاد نیرو به مدت زمان کم برای کاهش خاموشی‌های ناخواسته انجام شد.

منصوریان، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش انرژی‌های توزیع نشده، افزایش ایمنی شهروندان و رفع کانون‌های خطر و تمرین آمادگی مناسب برای مواجهه با بحران‌های مختلف را از دیگر اهداف این طرح دانست.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین در کنار این امر بحث کاورگذاری شبکه برای جلوگیری از پرنده زدگی ها و حفاظت از حیوانات محیط زیست انجام شد.

منصوریان با بیان اینکه این طرح از محدوده منصورآباد آغاز و تا ورودی شهر قهستان انجام و بیش از ۷۰روستا در این محور و همچنین بخشی از شهرهای درمیان و اسدیه از اجرای آن در راستای تامین برق پایدار بهرمند شدند، افزود: یکی از اقدامات انجام شده در این طرح کنترل آمادگی گروه‌های عملیاتی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha