• یکشنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99061611700
  • خبرنگار : 50163

امام ‌جمعه سلطانیه:

اقتصاد و فرهنگ اولویت مجلس یازدهم باشد

اقتصاد و فرهنگ اولویت مجلس یازدهم باشد

ایسنا/زنجان امام‌ جمعه سلطانیه گفت: اقتصاد و فرهنگ باید اولویت مجلس یازدهم باشد.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب ظهر امروز (۱۶ شهریورماه) در دیدار با نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت وجود اهتمام جدی‌تر برای حل مشکلات مردم، اظهار کرد: حضور در جمع مردم و سرکشی به روستاها و پیگیری مطالبات و مشکلات مردم از کارهای قابل تحسین است.

وی با اشاره به نامه ۵۳ نهج‌البلاغه که نامه امیرالمومنین حضرت علی (ع) به مالک اشتر است، ارتباط مسئولان با مردم و رفع مشکلات آنان را از آموزه‌های دینی دانست و تصریح کرد: در رفع مشکلات و اعطای تسهیلات، موانعی دست و پاگیری وجود دارد که باید این از طریق مجلس در راستای گره‌گشایی از مردم بر طرف شود.

حسینی‌نسب، بیکاری را از عمده مشکلات جوانان شهرستان دانست و با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم، افزود: اقتصاد و فرهنگ باید اولویت مجلس باشد.

امام جمعه سلطانیه، اقتصاد و فرهنگ را مرتبط به هم دانست و با تاکید بر توجه به هر دو مقوله در مجلس یازدهم، ادامه داد: ارتقای اقتصاد به ارتقای فرهنگ و بالعکس کمک می‌کند.

وی با اشاره به ادامه نامه ۵۳ نهج البلاغه و توصیه امیرالمومنین (ع) در این نامه بر توجه به طبقه مستضعف و اقشار کم‌در آمد جامعه، گفت: بیشترین افراد مراجعه‌کننده به دفتر جوانان بیکار و جویای کار هستند.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به ظرفیت شرکت‌های این شهرستان، افزود: باید ساز و کاری انجام گیرد که شرکت‌ها در جذب نیرو اولویت را به جوانان بیکار شهرستان اختصاص دهند.

حسینی‌نسب به وضعیت خطرناک و تصادفات صورت گرفته در ورودی سلطانیه از جاده ترانزیت را مورد اشاره قرار داد و گفت: این محل نیازمند پل روگذر یا زیرگذر است.

وی با اشاره به مراجعات مردم به دفتر و با بیان اینکه مردم بعد از مراجعه به ادارات مختلف در راستای کار خود مراجعه می‌کنند، یادآور شد: دفاتر ائمه جمعه پناهگاه مردم است و تلاش می‌کنیم با پیگیری مشکلات مردم، شرمنده مراجعان به دفتر نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha