• پنجشنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99061309581
  • خبرنگار : 30450

مدیرکل کمیته امداد استان:

مشارکت ۲.۳ میلیارد تومانی مردم کهگیلویه و بویراحمد در طرح اطعام حسینی

مشارکت ۲.۳ میلیارد تومانی مردم کهگیلویه و بویراحمد در طرح اطعام حسینی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از زمان آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان طرح اطعام حسینی مردم خیر و نیکوکار استان در خصوص اجرای این طرح دو میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان مشارکت داشته‌اند.

"قباد مبشری" افزود: مرحله دوم رزمایش ایران همدل در قالب طرح اطعام حسینی هم‌زمان با سراسر کشور از عید غدیرخم آغاز و تا پایان ماه صفر در استان ادامه دارد. 
وی با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان وظیفه ذاتی کمیته امداد است، تصریح کرد: از ابتدای آغاز طرح اطعام حسینی در کهگیلویه و بویراحمد مردم خیر و نیکوکار استان دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان مشارکت داشته‌اند. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این زمینه ۶۹ هزار و ۴۳۲ پرس غذای گرم بااعتبار یک میلیارد و ۲۰۶ میلیون تومان پخت و بین نیازمندان استان توزیع‌شده است. 
مبشری به اهداء بسته‌های غذای خشک به خانواده‌های نیازمند اشاره و تاکید کرد: با آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل و طرح اطعام حسینی ۹۵۱۷ بسته غذایی با مشارکت خیران نیکوکار تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهداء شد. 
وی ادامه داد: علاوه بر توزیع غذای گرم و بسته‌های غذایی بین خانواده‌های نیازمند، مردم نیکوکار استان ۴۶۲ میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا نیز به خانواده‌های نیازمند کمک کرده‌اند. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از مردم و خیران نیک‌اندیش جهت مشارکت در مرحله دوم رزمایش ایران همدل در قالب طرح اطعام حسینی، بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند با اهداء نذورات و کمک‌های نقدی خود از طریق کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۵۳۱  جهت کمک به رفع مشکلات معیشتی و ضروری نیازمندان اقدام کنند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، مبشری با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات معیشتی تعداد نیازمندان استان به‌خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا بیشتر شده است که این موضوع تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان را برای یاری نیازمندان می‌طلبد، خاطرنشان کرد: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در طرح اطعام حسینی همچون گذشته یاریگر نیازمندان باشند. 
انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha