• دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99061007038

شهردار خبر داد

رینگ شهر کرمان تکمیل می‌شود

رینگ شهر کرمان تکمیل می‌شود

ایسنا/کرمان شهردار کرمان از برنامه‌ریزی برای تکمیل رینگ دور شهر با اجرای پروژه‌های عمرانی و ترافیکی خبر داد.

"سیدمهران عالم ‌زاده" در نشست پیگیری پروژه‌های عمرانی شهر کرمان، با اشاره به اینکه مطالعات مرحله اول پروژه رینگ شهر را تحویل گرفتیم، گفت: ۵ طرح مربوط به چهارراه الله ‌آباد و ۲ مورد نیز مربوط به سه‌راه جوپاری، از سوی مشاور ارائه شده که قرار شد طی هفته آینده در صورت تشکیل کمیسیون حمل ‌و ‌نقل و  عمران شورا، در نشست عمومی شورای اسلامی شهر ارائه شود.

وی افزود: در سناریوی مربوط به چهاراه الله‌آباد، طرح به‌ صورت روگذر شمالی - جنوبی است و  تقاطع غیر همسطح، به‌صورت کامل با تمام لوپ‌ها در نظر گرفته شده است.

شهردار کرمان در خصوص ساماندهی آب‌های سطحی گفت: نقشه ‌برداری در حال انجام است و مشاور طرح، محل دقیق آب‌ بند در محدوده آرامستان را مشخص کرده که اجرای آن همزمان با طرح خیابان ۱۷ شهریور، شروع می‌شود.

عالم زاده با اشاره به تکمیل آسفالت ریزی لاین شرقی بلوار ۲۲ بهمن گفت: در قالب پویش آسفالت معابر شهر کرمان یک میلیون و ۸۳۰ هزار مترمربع از معابر شهر آسفالت خواهند شد که تاکنون، ۱۲ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان آسفالت شده است.

وی افزود: در طرح ورودی‌های شهر نیز، طرح ورودی غربی در میدان هفت ‌باغ، در کارگروه ترافیک مطرح شد که مشاور طرح، ایرادات آن را برطرف کرد و در هفته آینده نیز دوباره در کارگروه ترافیک بررسی می‌شود.

این مقام مسئول افزود: در خصوص پروژه آرامستان جدید نیز تا دو هفته آینده، گودبرداری به پایان می ‌رسد و در خصوص احداث قبور پیش‌ ساخته هم مقرر شد اسناد مربوط به انحصاری‌ بودن ساخت، توسط معاونت حمل ‌و نقل و امور زیربنایی و امور قراردادها و پیمان، رسیدگی و بررسی شود و در صورت تأیید، کار از طریق ترک تشریفات انجام شود.

شهردار کرمان همچنین بر ضرورت سرعت ‌بخشیدن به اجرای پروژه محور سپهبد شهید سلیمانی تأکید کرد و با اشاره به اینکه در اوایل هفته آینده با مالکان این محدوده توافق می‌شود، گفت: با توجه به هماهنگی ‌های انجام‌ شده، دفتر این پروژه در محدوده محور سردار سلیمانی به ‌زودی افتتاح می‌شود.

عالم‌زاده افزود: از پلاک‌های ثبتی نیز طی هفته آینده بازدید خواهد شد و احداث این پروژه نیز به ‌زودی شروع می‌شود.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی در جهت توسعه و آبادانی شهری اجرا می‌شود، گفت: لازم است با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، برای سرعت‌ بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی تلاش کنیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha