• دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99061006676
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان استان خبر داد؛

حمایت از ظرفیت تنیس اصفهان با امضای دو تفاهم نامه با بخش خصوصی

حمایت از ظرفیت تنیس اصفهان با امضای دو تفاهم نامه با بخش خصوصی

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ با دو اسپانسر بخش خصوصی، گفت: سعی کردیم با برنامه‌ریزی بتوانیم به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را در اصفهان و به دنبال آن در کشور رقم بزنیم.

مهدی تکابی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد سال گذشته هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، اظهار کرد: سال ۹۸ در بخش پسران تیم اصفهان در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در جایگاه دوم و در بخش دختران سوم ایستاد و همچنین میلاد عابدیان و دینا فرمانی توانستند، مقام های انفرادی خوبی کسب کنند.

وی افزود: اتفاق خوب دیگر در تنیس روی میز اصفهان، قهرمانی تیم جوانان اصفهان بعد ۱۷ سال و همچنین مدالی بود که میلاد عابدیان توانست در مسابقات جوانان ایران برای اصفهان کسب کند.

وی ادامه داد: موضوع دیگر کسب کرسی در هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز بود که به پیشنهاد علی قاداشی رئیس فدراسیون و تایید و ابلاغ وزیر ورزش این اعتماد به بنده شد تا در هیئت رئیسه فدراسیون قرارداشته باشم که این کرسی متعلق به تنیس روی میز استان اصفهان و بحث شخصی نیست.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا از ابتدای سال سعی کردیم چارتهای سازمانی خود را اصلاح کنیم، بازنگری برای تنظیم بهتر اساسنامه‌ها داشته باشیم، همچنین مراودات خوبی را با اسپانسرها داشتیم که در همین زمینه تا کنون دو تفاهم‌نامه با شرکت‌های سپاهان لیفتر و پادما یدک امضا شده است که مفاد آن به نفع ورزش اصفهان و به ویژه تنیس روی میز اصفهان است.

وی ادامه داد: با ورود پادما یدک به تنیس روی میز و مذاکراتی که با احسان ادیبی مدیرعامل این باشگاه داشتیم در کنار تیمداری بانوان بعد از سالها در لیگ برتر آقایان نیز تیم خواهیم داشت، البته برگزاری مسابقات به اجازه ستاد ملی مبارزه با کرونا بستگی دارد. بر اساس تفاهم‌نامه مقرر شد، این باشگاه در تمام سطوح با حمایت و برنامه‌ریزی هیئت آکادمی داشته باشد و قطعا آورده‌هایی که هیئت تنیس روی میز از نظر سخت‌افزاری دارد را در اختیار باشگاهها قرار می‌دهیم و سعی می‌کنیم تعامل خوبی با بخش خصوصی و صنعت داشته باشیم.

وی در خصوص میلاد عابدیان و دینا فرمانی گفت: این نفرات در طرح استعداد تا اسطوره قرار دارند و حمایت مالی می‌شوند و اردوهای منظمی نیز تا قبل از کرونا داشتند و در همین راستا سند راهبردی قهرمانی و حرفه‌ای تنیس روی میز راستان اصفهان توسط ۳ نفر از نخبگان علمی استان در حال تدوین است، نگاه ما به امثال عابدیان و فرمانی نگاه بلندمدت است.

وی در ارتباط با وضعیت تیم‌های اصفهانی حاضر در لیگ برتر، اظهار کرد: فصل گذشته با حمایت تابش مدیر عامل وقت سپاهان، تیم دختران سپاهان در لیگ برتر بزرگسالان توانست با ترکیب کاملا بومی و میانگین سنی حدود ۱۴، مقام سوم مشترک را کسب کند، برای فصل جاری نیز تاکنون سپاهان اعلام آمادگی نکرده که در این صورت همچون فصل گذشته استقبال و حمایت‌های لازم را خواهیم داشت. دانشگاه آزاد نجف‌آباد نیز دیگر نماینده ما است که فصل گذشته روی سکو قرار گرفت و امسال نیز در لیگ برتر بانوان حضور دارد.

وی افزود: بر اساس سیاست‌های هیئت در تفاهم‌نامه ای که با پادما یدک داشتیم تیمداری به صورت استفاده کامل از پتانسیل بومی استان و اختصاص درصد کمی برای استفاده از بازیکنان غیربومی است، سپاهان لیفتر دیگر اسپانسر هیئت در سال ۹۹ را بیشتر در بخش توسعه همگانی و آکادمی‌های رده‌های پایه خواهیم داشت تا بتوانیم با کمک این دو حامی از ظرفیت استان به خوبی استاده و از قهرمانان اصفهانی حمایت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha