• پنجشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99060605223
  • خبرنگار : 50163

گلایه شهروندان خرم‌دره‌ای از طولانی شدن روند اجرای پروژه پل ولیعصر (عج)

گلایه شهروندان خرم‌دره‌ای از طولانی شدن روند اجرای پروژه پل ولیعصر (عج)

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: علت تاخیر در اجرای پل ولیعصر (عج)، قصور شهرداری و نبود اعتبارات لازم است.

حجت محمدی ظهر امروز (۶ شهریورماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه خرم‌دره، با تاکید بر اینکه انتقادات را از سوی هر شخصی با هر گرایشی که انجام شود با جان و دل قبول می‌کنیم، ادامه داد: در انتقادات باید حب و بغض را کنار گذاشت، زیرا سیاه‌نمایی برخی از مسائل که از آن آگاهی نداریم به ضرر جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم همه باخبر هستیم، افزود: همه تلاش ما این است که در این شرایط سخت و نفس‌گیر، گره از مشکلات مردم باز کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه تحریم همواره در کشور وجود داشته است اما در طول دولت تدبیر و امید به اوج خود رسیده است، اظهار کرد: علاوه بر تحربم کرونا نیز کشور را تحت تاثیر قرار داد که همین امر سبب شد، صادرات تحت‌الشعاع قرار گیرد.

این مسئول، با اشاره به اینکه پروژه زیرگذر بر اساس نظر مهندسان راه و شهرسازی روگذر کمربندی به بهره‌برداری رسید، با این استدلال که باید با عبور دادن روگذر و کاهش بار ترافیکی عملیات عمرانی فاز دوم زیرگذر شروع شود، اضافه کرد: اگر همزمان پروژه زیرگذر و روگذر کار شود، باید مسیر عبور خودروهای گذری مسدود می‌شد.

فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه برای اجرای پروژه پل جمال‌الدین در فاز نخست ۳.۵ میلیارد تومان هزینه شده است، عنوان کرد: برای امنیت مسیر نیز سرعت‌گیر، برج نوری و خطکشی‌های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به گلایه شهروندان خرم‌دره‌ای از طولانی شدن پروژه پل ولیعصر (عج)، ادامه داد: علت تاخیر در اجرای این پل قصور شهرداری و نبود اعتبارات لازم است.

محمدی با تاکید بر اینکه شهرداری و شورا در اجرای پروژه‌ها باید با اصول پیش رفته و مطالبات مردم را در نظر بگیرند، افزود: پل ولیعصر (عج) در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی اکثر روستاهای خرم‌دره از نعمت گاز طبیعی، یادآور شد: همین امر سبب شده مشکلات کمتری در حوزه تامین گاز مایع به نسبت سایر شهرستان‌ها داشته باشیم.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به ایام محرم و فصل‌الخطاب بودن بیانات مقام معظم رهبری، ادامه داد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی علاوه بر اینکه سلامت خود و دیگران تضمین می‌شود کمک بزرگی نیز به کادر درمان است.

محمدی، با تاکید بر اینکه امسال شاهد برگزاری دسته‌های عزاداری در خیابان‌ها نخواهیم بود، یادآور شد: اولویت در این حوزه  برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز است.

این مسئول با بیان اینکه در تامین ماسک در شهرستان مشکلی نداریم، بیان کرد: هیات مذهبی نیز نسبت به تهیه ماسک اقدام کرده‌اند.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه تهاتر اسناد مرکز جراحی محدود خرم‌دره در مراحل پایانی قرار دارد، افزود: این مرکز دارای  ۷۰ هزار مترمربع زمین است و امکانات خوبی برای آن پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت ۳۰ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها برای ۶۰۷ نفر اشتغال‌زایی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha