• چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99060504392
  • خبرنگار : 50038

فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد

کشف سیگار قاچاق و انواع قرص متادون از یک مغازه در ملایر

کشف سیگار قاچاق و انواع قرص متادون از یک مغازه در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف سیگار قاچاق و انواع قرص متادون از یک مغازه در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: مأموران پاسگاه سامن براساس گزارشات واصله از توزیع اقلام قاچاق و فاقد مجوز قاتنونی در یک مغازه مطلع شده که بلافاصله با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضایی از این مغازه بازرسی کردند.

سرهنگ محمدباقر سلگی  در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مأموران در بازرسی از این مغازه موفق به کشف تعداد ۵۰۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق و تعداد قابل ملاحظه ای انواع قرص متادون شدند که با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه رعایت قانون و خودداری از فروش هرگونه اقلام قاچاق و غیرقانونی از جمله ضروریات غیرقابل اجتناب در محل کسب است، ادامه داد: همچنین در راستای مقابله با قاچاق منابع طبیعی و فرآوردهای چوبی و سپس کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو وانت نیسان در امر قاچاق ذغال فعالیت دارد، توقیف آنها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سلگی خاطرنشان کرد: در همین ارتباط مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی این خودرو را شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی لازم با دستگاه قضایی آن را به منظور بررسی دقیق تر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به دستگیری یک متهم و توقیف خودروی حامل ذغال قاچاق، افزود: ارزش ریالی این محموله ۳۰ میلیون تومان برآورد شده و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سلگی با بیان اینکه قطع درختان از جمله درختان و درختچه های کمیاب تاراج منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی جبران ناپذیری را در پی دارد، به مردم و شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha