مهرداد جنتیان، امروز (چهارشنبه_۵ شهریور) در نشست خبری اظهار کرد: با راه اندازی سامانه خدمات سبز از این پس مردم می توانند درخواست های خود را به شکل غیر حضوری مطرح کنند. با اجرای این طرح ۴۰ فرایند خدمات برق به صورت غیر حضوری ارائه می شود.
وی ادامه داد: تعداد کل خدمات غیر حضوری در سال ۹۸ برابر با ۷۴۲ هزار و ۸۸۵ درخواست بود و پذیرش تمام درخواست ها به صورت تلفنی با شماره ۳۸۱۲۱ است.
به گزارش ایسنا، معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: در سال ۹۸ رتبه اول وصول مطالبات در سطح کشور را داشتیم و جز شرکت هایی هستیم که کمترین آمار مصرف برق غیرمجاز را داریم.
جنتیان گفت: تا پایان مرداد امسال، ۳۴۰ هزار تماس تلفنی با مرکز سمیع داشته ایم که از این تعداد ۳۰ هزار درخواست ثبت شده است و ۷۰ هزار مشاوره هم داشته ایم.
وی افزود: ۳۹۷ هزار تردد شهری را حذف کردیم که در اثر آن ۷۹۴ هزار لیتر صرفه جویی سوخت داشته ایم.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اظهار کرد: سیستم بصیر کاملا بر سلامت امور اداری نظارت دارد و افراد با تجربه در این سیستم مشغول به کار هستند. خوشبختانه تمام سازمان های دولتی قبوض خود را به موقع پرداخت می کنند.
انتهای پیام
نظرات