• سه‌شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99060403756
  • منبع : نمایندگی سمنان

تحقق 300درصدی تعهد اشتغال در میامی/ بهره‌برداری از ۵۹ پروژه در میامی

تحقق 300درصدی تعهد اشتغال در میامی/ بهره‌برداری از ۵۹ پروژه در میامی

ایسنا/سمنان فرماندار میامی با اشاره به توجه ویژه استاندار و مسووولان به شهرستان محروم میامی گفت: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان در شهرستان میامی ۵۵۰ نفر بوده که این رقم به دلیل حمایت‌های ویژه بیش از 300درصد افزایش داشته است.

ملایری در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت این شهرستان اظهار کرد: ۵۹ طرح عمرانی از ۱۱ دستگاه اجرایی استان سمنان در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت با دستور استاندار سمنان در شهرستان میامی به بهره‌برداری می رسد.

وی افزود: این طرح‌ها به تفکیک برای دستگاه های آب و فاضلاب ۶ طرح، منابع طبیعی و آبخیزداری چهار طرح، اوقاف و امور خیریه یک طرح، راه و شهرسازی چهار طرح، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، امور عشایری هرکدام سه طرح، دهیاری ها ۲۲ طرح، آب منطقه ای یک طرح، شرکت توزیع نیروی برق ۱۰ طرح و شهرداری میامی دو طرح به بهره برداری می رسد.

فرماندار میامی با بیان اینکه بیشترین سرمایه گذاری در بخش کشاورزی این شهرستان صورت گرفته تصریح کرد: طرح‌های شهرستان میامی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان افتتاح می شود .

ملایری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش کشاورزی محور توسعه شهرستان بوده بیشترین میزان سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مربوط به کشاورزی است.

وی اضافه کرد: طرح های قابل افتتاح در حوزه سرمایه گذاری و اعطایی تسهیلات دولتی پنج طرح از سه دستگاه راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی بوده که با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

فرماندار میامی همچنین از کلنگ سه طرح دولتی در این هفته  خبر داد و گفت: این طرح‌ها مربوط به ادارات برق، منابع طبیعی و آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به افتتاح محور میامی -جیلان ادامه داد: جاده میامی به جیلان از مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری به استان بوده است و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان در سفر خود به میامی در خصوص جاده میامی به جیلان قول تامین اعتبار مابقی ۷ کیلومتر اول این مسیر  را دادند.

ملایری با بیان اینکه اتمام طرح بیمارستان میامی از دغدغه های اصلی مردم است افزود: اعتباری ۱۵ میلیارد تومانی برای تکمیل این طرح پیش بینی شده است که رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان سمنان نیز قول تامین اعتبار این طرح و تکمیل آن تا دهه فجر را دادند و فقط در خصوص اعتبار لازم برای خرید تجهیزات قرار شد شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی همچنین اضافه کرد: برای اتمام طرح استخر میامی با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان با هماهنگی استاندار و از محل اعتبارات شهرستان اقدام‌هایی در دست اجرا است و این طرح در قالب طرح‌های بسیج و پایگاه های بسیج در اختیار سپاه قرار خواهد گرفت تا ادامه کار استخر به انجام رسد.

فرماندار میامی اظهار کرد: استخر میامی  تا به امروز پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی دارد و تنها انشعابات آب، برق و گاز آن انجام نشده که با ادارات هماهنگ شده است و مشکل خاصی برای اتمام طرح نیست.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان در شهرستان میامی ۵۵۰ نفر بوده است گفت: این رقم علاوه بر محقق شدن، ۳۰۰ درصد هم افزایش داشته است.

 وی با تقدیر از همراهی مسوولان در بلایای طبیعی این شهرستان گفت: از تلاش‌های مسئولان استان به ویژه استاندار سمنان که در سال های گذشته به ویژه در بلایایی طبیعی در کنار مردم منطقه بودند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان میامی و مسئولان محلی قدردان تلاش‌های مسئولان ارشد استان در گره گشایی از مشکلات مردم هستند افزود: اعتبارهای بسیار خوبی در سال‌های گذشته برای رفع مشکلات زیرساختی و توسعه شهرستان میامی با تاکید استاندار سمنان تخصیص یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha