• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99060302175

استاندار: بیش‌از ۱۵۰۰طرح در هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود

استاندار: بیش‌از ۱۵۰۰طرح در هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: بیش‌از ۱۵۰۰طرح در هفته دولت امسال در سیستان و بلوچستان با اعتباری افزون‌بر ٢١ هزار میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

پنج طرح در ایرانشهر با حضور استاندار، معاونان استاندار، فرماندار و جمعی از مسوولان با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

احمدعلی موهبتی در حاشیه این مراسم در جمع  خبرنگاران اظهارکرد: این طرح‌ها شامل طرح جامع پردیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به گستره ۴٠ هکتار، کتابخانه مرکزی این دانشگاه با زیربنای سه هزار و ٢٠٠ متر مربع، پارک کوهستان و مدرسه ١۴ کلاسه فرهنگ ایرانشهر کلنگ‌زنی شد و همچنین مدرسه ١٢ کلاسه مرحوم دکتر محمد نعیم امینی فرد نماینده فقید این شهرستان نیز به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: بیش‌از ۱۵۰۰طرح در هفته دولت امسال در سیستان و بلوچستان با اعتباری افزون‌بر ٢١ هزار میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی بیان کرد: از این تعداد طرح یکهزا پروژه با اعتباری افزون‌بر ١١ هزار میلیارد ریال افتتاح و ۵۰۰ طرح با اعتباری بیش‌از ١٠ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پروژه قابل بهره برداری هفته دولت امسال در مقایسه با هفته دولت سال گذشته از لحاظ تعداد ۱۰ درصد و از نظر اعتبار بیش از ۱۶۹ درصد رشد داشته است.

وی افزود: بیشترین اعتبار هزینه شده مربوط به فصل حمل و نقل استان با ۷۲ پروژه و اعتبار حدود ۳۵۴ میلیارد تومان است.

موهبتی بیان کرد: ۳۷ پروژه از مجموع پروژه‌های آماده افتتاح از سوی بخش خصوصی با اعتبار بیش از ۸۹ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی گفت: در هفته دولت سالجاری ۳۵ کیلومتر بزرگراه در سیستان وبلوچستان به بهره برداری خواهد رسید که باعث افزایش سهم ۱۰ درصدی بزرگراههای این استان خواهد شد.

استاندار سیستان وبلوچستان از بهره‌برداری ۴۲۵کلاس درس در قالب ۱۲۸ مدرسه در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان بر روی ریل توسعه قرار گرفته افزود: طرح‌هایی که در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان، راه، آموزش، برق، آب و فاضلاب خواهد داشت.

https://t.me/ostansb/9792

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha