• شنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۴:۰۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99053123045
  • خبرنگار : 90047

گواری:

باید با ایجاد انگیزه مانع رفتن شطرنج بازان شد

باید با ایجاد انگیزه مانع رفتن شطرنج بازان شد

احمد گواری گفت: باید در ورزشکاران و قهرمانان شطرنج انگیزه ایجاد کنیم تا مانع از رفتن آنها شد.

احمد گواری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تجاربی که طی سال ها فعالیت در ورزش کسب کرده ام سعی دارم این تجارب را در اختیار ورزش شطرنج قرار دهم تا ظرفیت های بالقوه آن را به بالفعل تبدیل کنم. 
وی گفت: بر این باورم که یک نفر به تنهایی نمی تواند در یک فدراسیون از توانمندیهای خود به درستی استفاده کند بلکه با بهره گرفتن از تجربیات تمام افراد دلسوز، علاقه‌مند و استاد بزرگان این رشته باید وفاق ملی ایجاد کرد تا اتقاقات خوبی را در شطرنج شاهد باشیم.
گواری خاطرنشان کرد: منابع مالی یکی از بحث های مهمی است که در صورت تصدی پست ریاست فدراسیون شطرنج سعی خواهم کرد با کمک کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و از طریق اسپانسرها و استفاده از ظرفیت های قانونی در جهت افزایش اعتبارات این فدراسیون اقدامات موثری انجام دهم.
وی همچنین با اشاره به این که برای کاهش حاشیه ها و جلوگیری از خروج ورزشکاران از کشور برنامه های زیادی دارم، افزود: معتقدم تنها در صورتی می توانیم مانع خروج بزرگان شطرنج از کشور شویم که در آنها ایجاد انگیزه کنیم و این تنها در صورتی امکانپذیر است که وفاق ملی در این فدراسیون ایجاد شود. البته در کشور ما استعدادهای زیادی وجود دارند که با حمایت هیات ها که بازوان اجرایی هستند نفرات دیگری را می توانیم جایگزین شطرنج‌بازانی که به هر دلیلی از کشور رفتند، کنیم.

کاندیدای انتخابات فدراسیون شطرنج اظهار کرد: ما بزرگان زیادی در این فدراسیون داریم که براساس توانمندیهایشان می‌توانیم به آنها ظرفیت دهیم و با حمایت از آنها شرایطی ایجاد کنیم که آسیب ها در شطرنج کم شود.
وی در پایان گفت: باید با جذب اسپانسر و سرمایه گذاری در این رشته کاری کنیم که شطرنج دیده شود و با رفع اختلافات و چالش ها در ورزشکاران ایجاد انگیزه کنیم که برنامه ای برای خروج از کشور نداشته باشند. به هر صورت بحث شفافیت و صداقت بزرگترین سرمایه ای است که به اعتقاد من باید سرلوحه کار قرار بگیرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۱۲:۵۳

چرا فقط با یک کاندید خاص مصاحبه میکنید؟؟؟؟ این کارتون حمایت محسوب میشه