• سه‌شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99052820833
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرمانده انتظامی گلپایگان خبر داد:

تشکیل ۲۷۷۰ پرونده در کلانتری‌های گلپایگان

تشکیل ۲۷۷۰ پرونده در کلانتری‌های گلپایگان

ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲۷۷۰ پرونده در کلانتری و پاسگاه‌های سطح شهرستان تشکیل و بالغ بر ۶۰۸۰ ابلاغ ارجاعات و احکام قضایی به مردم انجام شده است.

سرهنگ علی سبحانی، اظهار کرد: خبرنگاری جایگاه مقدسی است و هر فردی نمی‌تواند این وظیفه را ایفا کند. خبرنگار به دلیل جایگاهی که دارد می تواند وحدت آفرین باشد. اخبار و وقایع امنیتی باید به درستی منعکس شود و در غیر این صورت اعتماد مردم خدشه دار می شود.

وی ادامه داد: در ایام محرم سوگواری ها با رعایت تمام پروتکل ها برگزار می شود و در هیچ شرایطی عزاداری سیدالشهدا تعطیل بردار نیست. در هر جایی که امنیت پایدار وجود دارد، نقش مردم حائز اهمیت است و نگاه پلیس از اقدامات سلبی به سمت مشارکت مردم و امنیت "مردم پایه" رفته است.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: هر یک از شهروندان زمانی که با یک پلیس برخورد می کنند باید آرامش در وجودشان حکم فرما شود، پلیس موظف است با شهروندان با عطوفت و با مجرم به سختی برخورد کند.

سبحانی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر  ۲۷۷۰ پرونده در کلانتری و پاسگاه‌های سطح شهرستان تشکیل و بالغ بر ۶۰۸۰ ابلاغ ارجاعات و احکام قضایی به مردم انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در پنج ماهه امسال بالغ بر ۱۳ هزار و ۱۲۰ فقره فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش شده و زمانی که مردم با ۱۱۰ تماس بگیرند، تماس آنها به اصفهان وصل می شود و اگر بخواهند مستقیم با پلیس گلپایگان در تماس باشند، می توانند از خطوط ثابت با شماره ۲۱۸۳۵۱۱۰ و با تلفن همراه با شماره ۰۳۱۲۱۸۳۵۱۱۰ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر در پنج ماهه نخست سال جاری به یگان های انتظامی مراجعه کرده اند، خاطرنشان کرد: در بهمن ماه سال گذشته یک تیم از سارقان مسلح که در مسکن مهر گلپایگان مستقر بودند و قصد انجام سرقت مسلحانه و متواری شدن به سمت استان های غربی کشور را داشتند، با اشراف اطلاعاتی بالا در سریع ترین زمان ممکن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلپایگان یادآورشد: در ۵ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح شهرستان شاهد کاهش ۲۸ درصد سرقت منزل، ۱۱ درصد سرقت موتورسیکلت، ۲۷ درصد سرقت قطعات اتومبیل و ۲۵ درصد جرائم به عنف هستیم.

سبحانی تصریح کرد: میزان کشفیات مواد مخدر امسال و سال گذشته تقریبا مشابه بوده و روند افزایشی یا کاهشی نداشته است، اما در حوزه مواد مخدر صنعتی نسبت به سال گذشته افزایش قاچاق، کشف و دستگیری را داشتیم.

امحا مزرعه بوته خشخاش در گلپایگان

وی افزود: در کشفیات از لحاظ حجمی مواد مخدر سنتی و از لحاظ درصدی مواد مخدر صنعتی در  شهرستان  رشد داشته است. همچنین یک مزرعه کشت خشخاش که حدود هزار بوته در آن بود نیز امحا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در خصوص عفاف و حجاب گفت: مقوله حجاب و عفاف امنیتی نیست بلکه اجتماعی و فرهنگی است. تضاد در تصمیم گیری ها و اقدامات که یک معضل عمده است سبب شد نتوانیم کار مشترک خوبی را انجام دهیم. اعتقاد دارم بین مسئولان و جوانانی که در این کشور زندگی می کنند و نیاز به همراهی دارند فاصله ایجاد شده است.
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha