به گزارش ایسنا،بنابراعلام کتاب وب، آیا میدانید بازی استوژیت چیست و چگونه صورت میگیرد و چه تاثیراتی بر ذهن انسان دارد؟ ما به شما خواهیم گفت؛ لطفا تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.
بازی فکری استوژیت چیست و چه فایدهای دارد؟
بازی استوژیت یکی از انواع بازیهای کارتی است که با جذابیت، هیجان، کنجکاوی و تخیل همراه است. این بازی فکری برای تمامی سنین از کودکی تا بزرگسالی مناسب است.
نحوهی انجام آن بدین صورت است که استوژیتاک که در واقع به عنوان معبر خوابهای پادشاه دربار میباشد، از قصر فرار میکند و بازیکنان باید برای رسیدن به این جایگاه با یکدیگر رقابت کنند.
استوژیت شامل ۹۴ کارت میباشد که هر یک از آنها حاوی اشکال و تصاویر جذاب برای کودکان و بزرگسالان است که یکی از این کارتها، به عنوان تعبیر خواب پادشاه میباشد.
تحقیقات نشان داده بازی فکری استوژیت تاثیرات مثبتی بر قسمتهای مختلف ذهن انسان دارد؛ به طوری که میتوان گفت استوژیت هر دو نیم کره ی مغز را به طرز شگفت انگیزی تقویت میکند.
نیم کره ی راست مغز به بخشهای منطقی و نیم کره ی چپ به قسمتهای عاطفی، تخیلی یا هنری انسان مربوط است. یکی دیگر از آثار مثبت این بازی فکری تقویت مهارتهای اجتماعی و سرگرمی اعضای خانواده در کنار یکدیگر است.
اگر شما نیز به دنبال هیجان، نشاط، سرگرمی، تقویت ذهن، افزایش اعتماد به نفس در کنار اعضای خانواده خود میباشید. این محصول میتواند به شما کمک کند.
بازی فکری جالیز چیست و چه آثار مثبتی دارد؟
جالیز یکی دیگر از انواع بازیهای فکری ایرانی میباشد که توسط آقای محسن پور رمضانی در سال ۲۰۱۷ طراحی شده است. این بازی در واقع نسخهی تغییریافتهی بازی بونانزای آلمانی میباشد که به وسیله ی کارت صورت میگیرد.
نحوهی انجام آن بدین صورت است که هر بازیکن کارتهای اقتصادی و جالیزهای خود را دارد. محور این بازی فکری حول سه فعالیت کاشت محصولات کشاورزی، معامله باهم بازی ها و فروش و دریافت محصول میباشد.
این بازی یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازیهای کارتی است که ساعت ها شما را به خود مشغول میکند و هرگز خسته نخواهید شد.
این نوع بازی فکری برای کودکان ۱۰ سال به بالا و بزرگسالان مناسب است. از مزایا و آثار بی نظیر این محصول میتوان به تقویت قدرت فکر، افزایش مهارتهای تجاری و معامله ای، افزایش مهارتهای اجتماعی، تقویت تمرکز، دقت و توجه در کودکان و بزرگسالان نام برد.
با خرید بازی فکری جالیز ایرانی علاوه بر اینکه به همراه اعضای خانواده اوقات مفرح و جذابی را خواهید گذراند، یک سرگرمی کاربردی و مفید را تهیهکردهاید که از تولیدکنندگان داخلی در تولید کالا های ملی و داخلی حمایت کردهاید. تیم ما با تجربیات فراوان در این زمینه، خرید این بازی را به شما توصیه میکند.
بازی فکری پایاپای چیست و چه فوایدی دارد؟
این بازی فکری نیز هم چون استوژیت و جالیز یکی از انواع بازیهایی است که با استفاده از کارت انجام میشود. این سرگرمی بسیار هیجانآور، نشاط آور، پر سر و صدا و سرعتی است. بازی پایاپای همانطور که از نامش پیداست پیرامون معاملهی بین بازیکنان میگردد.
نسخهی اصلی آن بازی فکری پیت میباشد که در سال ۱۹۰۳ شکلگرفته است. نحوهی انجام این بازی بدین صورت است که بازیکنان نقش یک تاجر را ایفا میکنند و در نهایت سرعت کالاهای خود که همان کارتها میباشند را با دیگر بازیکنان معامله میکنند.
در این بازی فکری تمامی بازیکنان باید سعی کنند که کارتهایی که از یک جنس و نوع از کالا هستند را برای خود جمع کنند و اولین فردی که این کارتها را جمع کرد زنگ بازی را به صدا در میآورد و برندهی بازی میشود.
بازی فکری پایاپای یک بازی بسیار مفرح و سرگرم کننده در جمع های خانوادگی و مهمانیها میباشد که پر انرژی و پر سر و صداست. تعداد بازیکنان این بازی حداقل ۳ و حداکثر ۷ نفر میباشند و تمام اعضای خانواده که بیشتر از ۷ سال دارند میتوانند در آن شرکت نمایند.
از مزایای این بازی فکری تقویت قدرت تصمیم گیری در زمانهای حساس، افزایش سرعت و تمرکز و تقویت عضلات دست، چشم و ایجاد هماهنگی بین این اعضا میباشد.
یکی دیگر از آثار مثبت و مزایای این بازی فکری، افزایش تعاملات اجتماعی در افراد میباشد که افراد باید حداکثر توان و انرژی خود را برای رقابت با اعضای گروه و پیروزی انجام دهند.
با انجام این دسته از بازیهای فکری قدرت تمرکز، توجه و تصمیم گیری شما افزایش چشمگیری پیدا میکند و اوقات بسیار مفرح و خوشی را در مهمانیها و جمع های خانوادگی برایتان رقم میزند. اگر شما نیز به دنبال سرعت، هیجان، شلوغی و سر و صدا در بازی هستید، ما به شما خرید بازی پایاپای را پیشنهاد میکنیم.
با خرید این بازی فکری علاوه بر فراهم شدن اوقات خوش و جذابی برای شما و خانواده تان تولیدکنندگان داخلی را در این زمینه تشویق کردهاید و به جای اینکه در مهمانیها در فضای مجازی سیر کنید، به همراه اعضای خانواده از حضور و دورهمی لذت خواهید برد.
انتهای رپرتاژ آگهی