• چهارشنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99051511380

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

سرمایه انسانی جهاد دانشگاهی، این سازمان را حفظ کرده است

سرمایه انسانی جهاد دانشگاهی، این سازمان را حفظ کرده است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای شهر مشهد گفت: سرمایه انسانی جهاد دانشگاهی بود که این سازمان را حفظ کرد. آن ‌چیزی که بالاتر از همه در سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی حفظ شده، سرمایه ‌انسانی است.

محمدرضا حیدری امروز، ۱۵ مرداد ماه، در مراسم برخط چهلمین سالگرد جهاددانشگاهی در سالن شورای این سازمان عنوان کرد: به عنوان نیرویی که سابقه کار در جهاد دانشگاهی خراسان رضوی دارم، همیشه اذعان کرده‌ام بخشی از آموخته‌های مدیریتی و کاری‌ام را مدیون دوره‌ای می‌دانم که در این مجموعه، چه در قالب پژوهشگر و چه در قالب معاون فرهنگی، فعالیت کرده‌ام.

وی افزود: در دوره‌ای که در جهاد دانشگاهی فعالیت داشتم، مانند یک کلاس درس دوران خاص و ویژه‌ای برای من بود. آن زمان جهاد دانشگاهی وارد تغییرات و تحولاتی شد که امروز چنین تغییراتی در بقیه سازمان‌ها مطرح می‌شود. از سال ۷۰ تا  سال ۷۶ دوره‌ای بود که در این مجموعه حضور داشتم و طی این مدت نگاه هوشمندانه مدیران وقت جهاد برنامه‌ها و تحولاتی را پیش‌بینی کردند که جهاد دانشگاهی را ماندگار و تثبیت کرد و این سازمان را از افتادن در قالب یک سازمان اداری مانند آنچه در سازمان‌های دولتی مشاهده می‌کنیم، نجات داد.

رئیس شورای شهر مشهد اظهار کرد: جهاد دانشگاهی خراسان رضوی این تحول و حرکت را مدیون مدیرانی است که شبانه‌روزی تلاش کرده‌اند و بعد از آن هم این سازمان را از دوره‌های سخت و پرتلاطم‌ عبور دادند.

حیدری خاطرنشان کرد: این سازمان تحت تاثیر برخی تحولات قرار گرفت اما آنچه که بالاتر از همه چیز در آن حفظ شد، سرمایه‌ انسانی است که به خوبی در کنار هم شکل ‌گرفت و تا کنون هم این سرمایه به قوت خود باقی مانده است. من شاهد بوده‌ام که فداکارانه ریاست این سازمان در کنار دیگر معاونان جهاد، این سازمان را به اینجا رسانده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مدیریت شهری همچنان تعامل و همکاری خود با سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی را حفظ کرده چراکه این سازمان ظرفیت‌هایی دارد که می‌تواند در خدمت مردم قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha