• سه‌شنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99051410805
  • خبرنگار : 50187

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور:

وظیفه خطیر خبرنگاران، رساندن پیام صدق به آحاد جامعه است

وظیفه خطیر خبرنگاران، رساندن پیام صدق به آحاد جامعه است

ایسنا/کرمان رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور گفت: خبرنگاری نه حرفه بلکه عشق است و خبرنگاران وظیفه خطیر رساندن پیام صدق به آحاد جامعه را دارند.

حجت الاسلام"حبیب رضا ارزانی" عصر امروز ۱۴ مردادماه در ارتباط ویدئوکنفرانس با گلزار شهدای کرمان در ویژه برنامه سه شنبه های تکریم با حضور وزیر ارشاد اظهار کرد: کرمان به مقاومت، ایثار و صبوری شهره است و سردار سلیمانی ابرمرد مقاومت است که نه تنها برای ایران بلکه برای تمام مردان و زنان آزاده جهان افتخارآفرین است.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی درس زندگی، آزادگی، رشادت و مردانگی را به همه مردان و زنان آزاده جهان آموخت.

ارزانی در ادامه بیان کرد: ششمین هفته است که با حضور وزیر و در ارتباط ویدئوکنفرانس در خدمت تکریم خانواده شهداء در استان های مختلف هستیم.

وی گفت: در آستانه روز خبرنگار میزبان ویژه امروز ما خانواده شهید صارمی هستند که ۱۷ مرداد به نام این شهید به روز خبرنگار نامگذاری شده است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور گفت: خبرنگاری نه حرفه بلکه عشق است و خبرنگاران وظیفه خطیر رساندن پیام صدق به آحاد جامعه را دارند.

وی با اشاره به طرح سه شنبه های تکریم و دیدار و تجلیل از خانواده شهداء بیان کرد: می خواهیم به خانواده شهداء بگوییم اگر امروز ۴۰ سال است که استقامت ورزیده و ایستاده ایم خود را مدیون خون شهداء و موظف می دانیم در مسیر این عزیزان حرکت کنیم.

به گزارش ایسنا، در بخشی از این مراسم که در جوار مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، خواهر شهیدان "انجم شعاع" گفت: پدرم مصداق واقعی مجاهد فی سبیل الله بود و جهاد با مال، جان و فرزند مصداق بارز در زندگی ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ سال نماز شب پدرم ترک نشد، افزود: ولایت محوری ویژگی شاخص پدرم بود و بخش بارز زندگی اش مصاحبت و همراهی با سردار سلیمانی بود.

انجم شعاع تصریح کرد: پدرم ۷۰ ماه سابقه حضور در جبهه دارد و بیش از چهار سال راننده حاج قاسم سلیمانی بود و در واقع معتمد، مراقب و محافظ حاج قاسم بوده است.

به گزارش ایسنا، همچنین فرزند شهید مصطفوی (خبرنگار شهید کرمان) نیز در این مراسم گفت: پدرم ولایت مدار و عاشق امام(ره) بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha