• دوشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99051309663
  • خبرنگار : 30054

راهنمایی برای انتخاب و خرید میلگرد

راهنمایی برای انتخاب و خرید میلگرد

میلگرد امروزه با پیشرفت معماری یکی از مصالح پرمصرف در ساختمان سازی محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام شرکت آهن ملل اصفهان، بسیاری از پیمانکارآن‌که قصد ساختمان سازی دارند، لازم است که قبل از خرید این سازه فولادی از ویژگی‌های آن مطلع باشند، زیرا یک انتخاب بدون آگاهی می‌تواند منجر به متحمل شدن خسارت و زیان برای خریدار شود.

در این مطلب قصد داریم بسیاری از نکات خرید میلگرد را برای شما همراهان عزیز شرح دهیم. درنهایت نیز یک منبع و مرجع معتبر برای خرید و استعلام قیمت میلگرد به شما معرفی خواهیم کرد؛ بنابراین تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

آشنایی با نحوه خرید میلگرد

پیش از آن‌که بخواهیم در مورد نکات اصلی خرید میلگرد صحبت کنیم، لازم است این موضوع را به شما یادآور شویم که خرید از تولیدکنندگان مطرح منجر به کاهش ریسک خرید شما می‌شود.

در صورتی‌ که بتوانید در هنگام خرید به سراغ مجموعه‌هایی بروید که بدون واسطه میلگرد را به شکل مستقیم از کارخانه خریداری کرده و در بازار عرضه می‌کنند، قطعا یک خرید امن خواهید داشت.

همانطور که می‌دانید در شرایط کنونی، کارخانه ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد صنعتی، فولاد آذربایجان، فولاد پارس و غیره از تولیدکنندگان فولادی مطرح در کشور ما هستند.

دراین‌ بین مجموعه‌هایی نیز هستند که تولیدات این کارخانجات را در بازار عرضه می‌کنند. یکی از معتبرترین شرکت‌ها، شرکت آهن ملل اصفهان می‌باشد. این مجموعه محصولات خود را با قیمت کارخانه و بهترین کیفیت به شما عرضه می‌کند.

توجه به استانداردهای میلگرد

نکاتی که لازم است در هنگام خرید میلگرد به آن توجه داشته باشید، استانداردهای آن می‌باشد. در شرایط کنونی استانداردهای A۲ و A۳ از رایج‌ترین استانداردهای موجود در جامعه می‌باشد.

برای خرید میلگرد موردنیاز خود لازم است که با یک متخصص صحبت کنید و از او مشاوره بگیرید.

با این‌ حال، در هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید که در مقاومت بنا تفاوت زیادی بین نوع‌های مختلف میلگرد وجود دارد. در شرایط کنونی بیشتر افراد به دلیل تنوع بالای میلگرد A۲، ترجیح افراد بر استفاده از این نوع میلگرد می‌باشد.

در نظر گرفتن نمره و وزن میلگرد

همانطور که می‌دانید هر نوع میلگرد با توجه استانداردهای آن‌که توسط کارخانه تولیدکننده تعیین‌ شده است، وزن و نمره‌ای دارد. در جدول زیر می‌توانید از نمره و وزن میلگرد آجدار مطلع شوید:

نمره و وزن میلگرد آجدار

در نظر داشتن مناسب‌ترین قیمت میلگرد

اکنون با نکاتی مهم در مورد انتخاب و خرید یک میلگرد مناسب آشنا شدید. حال لازم است با در نظر گرفتن همین نکات در مورد قیمت میلگرد نیز اطلاعاتی کسب کنید.

مادامی که یک فروشنده به شما قیمتی را برای محصول خود پیشنهاد می‌دهد، لازم است که شما سریعا به سراغ بررسی قیمت و ویژگی‌های آن محصول بروید.

متاسفانه برخی از افراد و دلالان در بازار از عدم آگاهی مشتری سوء استفاده کرده و اقدام به فروش یک میلگرد بی‌کیفیت به خریدار می‌کنند. به همین ترتیب، در صورتی‌ که فردی به شما پیشنهاد میلگردی با قیمتی پایین داد، حتما قبل از خرید کیفیت آن را بررسی کنید.

بعد از بررسی میلگرد مورد نیاز خود به مرجعی معتبر برای استعلام قیمت و خرید نیاز داشتید، می‌توانید به وب سایت آهن ملل اصفهان مراجعه کنید.

این سایت همواره به‌صورت لحظه‌به‌لحظه قیمت میلگرد، قیمت تیرآهن، قیمت ورق آهن و کلیه محصولات فولادی را منتشر می‌کند و این مسئله می‌تواند به انتخاب درست محصول موردنظر شما کمک شایان توجهی خواهد کرد.

بررسی وزن و طول میلگرد به دست خودتان

شما می‌توانید زمانی که از یک فروشنده نه‌چندان معتبر خرید می‌کنید، برای بررسی وزن و طول میلگرد موردنظر خود با استفاده از یک فرمول ساده عمل کنید.

برای این کار لازم است که در ابتدا طول کل میلگرد را به دست آورده و بعد ازآن با کمک یک ترازو وزن میلگرد را به دست آورید. در نهایت می‌توانید از فرمول و رابطه زیر وزن میلگرد را به ازای یک متر طول بررسی کنید.

رابطه وزن میلگرد

از این رابطه کاملا مشخص است که وزن میلگرد برحسب گرم را بر طول میلگرد برحسب میلی‌متر تقسیم کنید تا به جواب نهایی دست‌یابید.

استفاده از مشاوره رایگان

قطعا شما تنها با خواندن یک مقاله نمی‌توانید اطلاعات کافی در مورد محصولات فولادی به دست آورید.

به همین ترتیب، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید یک محصول حتما از یک جلسه مشاوره رایگان با متخصصان این صنعت استفاده کنید؛ اما از کجا می‌توان از یک مشاوره رایگان خرید آهن‌آلات بهره‌مند شد؟

در این مورد ما می‌توانیم یک شرکت و وبسایت معتبر را به شما معرفی کنیم که علاوه بر استعلام قیمت ورق، قیمت میلگرد و سایر محصولات، می‌توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان آن بهره‌مند شوید.

علاوه بر این، در صورتی‌ که نیاز به خواندن اطلاعاتی در مورد محصولات فولادی مختلف دارید می‌توانید از دانشنامه آهن‌آلات این سایت استفاده کنید.

درنهایت امیدواریم که از خواندن این مطلب با نحوه خرید میلگرد آشنا شده و از آن لذت کافی برده باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha