• یکشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99051208943
  • خبرنگار : 30054

فون وب ابزار تماس رایگان برای سایت شما

فون وب ابزار تماس رایگان برای سایت شما

با توجه به گسترش روز افزون کسب و کارهای دیجیتال و تغییرات به وجود آمده در مدل بازاریابی و فروش محصولات و خدمات، شاهد تعاریف و اصطلاحات جدیدی در این حوزه هستیم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تلینا، برای ارائه توضیحات سرویس فون وب نیازمند آشنایی با آنها هستیم. از جمله تعاریفی که در امر دیجیتال مارکتینگ به وفور با آن برخورد می‌کنیم این واژه است: نرخ تبدیل

نرخ تبدیل (conversion rate) چیست؟

به زبان ساده یعنی نسبت تعداد افرادی که وارد سایت شما شده‌اند و کار دلخواه شما را انجام داده‌اند در مقایسه با سایر افراد. پس اگر از ۱۰۰ نفری که وارد وبسایت ما می‌شوند، ۱۰ نفرشان اقدام به ثبت‌نام کنند، ضریب تبدیل ۱۰ درصدی را خواهیم داشت. ضریب تبدیل صرفا به امر فروش مستقیم اشاره نمی‌کند، بلکه هر نوع فعالیتی که دلخواه سیاست‌های وبسایت باشد می‌تواند در نرخ تبدیل نیز محاسبه شود.

چه عواملی به بالا رفتن نرخ تبدیل وبسایت ما کمک می کند؟

سرعت باز شدن صفحات وبسایت شما خوب باشد. معمولا صفحاتی که به دلیل حجم بالای مطالب و صفحات گرافیکی دیر بارگذاری می‌شوند، کاربران را به ترک آن صفحه ترغیب می‌کنند.

CTA یا کال تو اکشن به هر وسیله‌ای که برای تسریع واکنش فوری یا تشویق فروش مشتریان طراحی شده‌، گفته می‌شود. CTA یا کال تو اکشن اغلب به استفاده از کلمات یا عباراتی اطلاق می‌شود که می‌توانند در متون فروش، پیام‌های تبلیغاتی و یا صفحات وب گنجانده شوند که توجه بازدیدکنندگان را به بخش خاصی جلب کند و یا آنها را تشویق به اقدام و واکنش سریع کند.

در هر صورت، CTA یا کال تو اکشن‌ها در صفحه به کاربر می‌گویند که چه اقداماتی برای ادامه تعامل با سایت و حرکت به سمت جلو و یا سریع‌تر کردن مراحل انجام دهد.

خصوصیات CTA یا کال تو اکشن

اگر قصد دارید در ساخت سایت خود از CTA یا کال تو اکشن استفاده کنید نکات زیر را مورد توجه قرار دهید.

مستقیم باشد: کال تو اکشن باید مستقیم و دقیق باشد و به بازدیدکنندگان خود بگوید که چه کاری را می‌خواهد انجام دهد و دقیقا همان کار را انجام دهد.

رنگ مناسب: یک دکمه رنگارنگ که متفاوت از رنگ صفحه است، یک استراتژی خوب برای توجه کاربر است.

طراحی خوب: طراحی CTA یا کال تو اکشن باید به گونه‌ای باشد که آن را در صفحه برجسته و شاخص کند.

به وضوح دیده شود: از آنجا که CTA یا کال تو اکشن باید بیشترین توجه را روی صفحه داشته باشد، اندازه قلم باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا توجه را به خود جلب کند.

کوتاه در طول: یک CTA یا کال تو اکشن باید یک عبارت کوتاه، نه یک جمله باشد. اکثر آنها بیش از پنج کلمه نیستند.

سرویس فون وب، CTA جدید و جذاب

تلینا با ارائه سرویس جدید و جذاب سرویس فون وب، میزان نرخ تبدیل را در بسیاری از وبسایت‌ها بالا برده و موجب تعامل هر چه بهتر مخاطبین و وبسایت‌ها می‌شود. مقاله کامل‌تر را می‌توانید در «با جدیدترین ابزار افزایش نرخ تبدیل سایت، سرویس فون وب آشنا شوید» بخوانید.

نحوه کارکرد سرویس فون وب

سرویس فون وب این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید در هر بخش یا صفحه از وب‌سایت، آیکون مشخصی را قرار دهید. مشتریان می‌توانند با کلیک روی آیکون فون وب اقدام به برقراری یک تماس تلفنی رایگان از طریق مرورگر نمایند. در اینجا لپ‌تاپ، تبلت و یا تلفن همراه به عنوان یک گوشی وظیفه برقراری ارتباط را به عهده می‌گیرند.

مزایای سرویس فون وب

مهم‌ترین مزیت سرویس فون وب برای وبسایت شما آن است که دقیقا در بهترین زمان ممکن، یعنی وقتی که مخاطب در صفحه دلخواه شما قرار دارد و به موضوع مد نظر شما فکر می کند و قصد تصمیم‌گیری دارد در کنارش حاضر هستید و راهنمایی‌های دلخواهتان را که همان کمک به فرآیند خرید یا هر نوع هدف دیگری باشد را انجام می‌دهید.

کسب و کارهای آنلاین به خوبی می‌دانند که به ازای هر مشتری که به وب‌سایت ورود پیدا می‌کند هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم زیادی پرداخت شده است. هزینه طراحی سایت و نگهداری آن، سئو، تولید محتوا، بازاریابی اینترنتی و بسیاری از هزینه‌های دیگر که در نهایت منجر به این می‌شود که مشتری وب‌سایت شما را پیدا و به آن ورود پیدا کند.

فون وب، راحت، سریع، جذاب

بارها پیش آمده، زمانی که در وب‌سایتی بوده‌ایم و بعد از مشاهده اطلاعات محصول سوالی برایمان پیش آمده که پاسخی در آنجا پیدا نکرده‌ایم، به ناچار به دنبال پیداکردن راه تماس مورد نظر گشته و بعد از تماس تلفنی با شرکت، مدت زیادی را در پشت خط تلفن سپری کرده‌ایم تا در نهایت با یکی از کارشناسان آنجا ارتباط گرفته‌ام.

فون وب، مناسب برای تمامی وبسایت‌ها و یا اپلیکیشن‌ها

تمامی وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروشگاهی یا خدماتی، دولتی یا غیردولتی، انتفاعی یا غیرانتفاعی که نیاز به ارتباط با مشتریان و بهبود کیفیت ارائه خدمات دارند می‌توانند جزو مشتریان این سرویس باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha