• چهارشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99050805558
  • خبرنگار : 50223

معرفی برگزیدگان جشنواره مالک اشتر تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

معرفی برگزیدگان جشنواره مالک اشتر تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جشنواره مالک اشتر تیپ ۴۸ فتح با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با حضور پرسنل یگان و فرماندهان گردان های امام حسین(ع) در محل همایش های این تیپ با معرفی فرماندهان و پاسداران برتر پایان یافت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین پیروز، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با ذکر علل کرامت و بزرگواری مالک اشتر که این جشنواره با نام این بزرگوار مزین شده است به بیان دو ویژگی خاص مالک یعنی پایبندی به ولایت و پایبندی به احکام الهی به خصوص نماز پرداختند.

وی با اشاره به لزوم مزین شدن به این ویژگی های مالک، از خداوند متعال خواستار توفیق قدم گذاشتن در مسیر مالک اشتر برای حاضرین و خدمتگزاران نظام اسلامی شدند.

سردار حسن حکمتیان، فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت جمعی از رزمندگان یگان در عملیات شمالغرب سال ۱۳۹۰ و پس از عرض خیر مقدم خدمت میهمانان و خوش آمدگویی، کسب مقام نخست تیپ ۴۸ فتح در جشنواره مالک اشتر کشوری را خدمت پرسنل تبریک گفت و بیان کرد که این مهم مرهون تلاش های شما عزیزان است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح به ذکر خدمات گسترده و متنوع تیپ ۴۸ فتح در عرصه های مختلف پرداخت و از تمامی پرسنل تقدیر و تشکر کرد و لزوم تلاش بیشتر در جهت ارتقای روز افزون یگان را از تمامی پرسنل خواستار شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد، وی با بیان وضعیت خاص تلاش همه جانبه نظام سلطه علیه حمهوری اسلامی ایران به صورت ترکیبی و تلفیقی به لزوم آمادگی بیشتر جهت مقابله با این حربه ها پرداختند و با بیان قدرتمندی ایران اسلامی و به زانو درآوردن استکبار از جهادی عمل کردندر این مسیر دشوار اما غرورآفرین سخن گفتند.

گفتنی است که در ادامه از برگزیدگان تیپ ۴۸ فتح که توانستند در جشنواره مالک اشتر یگان بالاترین نمرات را کسب کنند، تجلیل شد. جشنواره مالک اشتر هرساله به منظور تقدیر از فرماندهان و واحدهای موفق تر و الگوسازی واحدهای نمونه برای سایر واحدها و ترویج شایسته گزینی و شناسایی عناصر کارآمد برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha