• یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99050503272
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد

برگزاری دعای عرفه در تمامی شهرهای مازندران

برگزاری دعای عرفه در تمامی شهرهای مازندران
عکس تزئینی است

ایسنا/مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری دعای عرفه با رعایت دقیق پروتکل های وزارت بهداشت و درمان در تمامی شهرهای این استان خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری با اشاره به نزدیک شدن ایام برگزاری دعای عرفه و عید سعید قربان، اظهار کرد: با توجه به رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و درمان دعای عرفه در تمامی شهرهای مازندران برگزار خواهد شد و امیدواریم همه برگزاری مراسمات آیئنی، دعاها و توسل های عمومی الگویی برای سایر بخش های کشور باشد و از این ظرفیت های معنوی و توسل های عمومی برای رفع بحران و ریشه کن شدن این ویروس منحوس از جوامع انسانی بهره گرفت.

وی در ادامه با اشاره به صدور مجوز برای برگزاری این مراسم و دیگر برنامه‌های آئینی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت و درمان، تصریح کرد: باید تلاش شود این مراسم، توسل‌ها و دعاهای عمومی در مکان های باز، بزرگ و دارای تهویه هوای مناسب، با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت دقیق پروتکل های وزارت بهداشت و درمان، استفاده از ماسک و موادضدعفونی کننده و اقدامات پیشگیرانه برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طنین دعای روح بخش عرفه در مساجد و اماکن مقدس شهرهای مازندران، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود از ظرفیت شبکه های دیداری، شنیداری و شبکه های اجتماعی برای برگزاری مجازی دعای عرفه هم بهره بگیریم.

شکریان در ادامه سخنان خود با اشاره به ویژگی های بسیار ارزشمند دعای عرفه، تاکید کرد: با توجه به شرایط امروز کشور و شیوع ویروس کرونا، از مناجات خوان‌ها و مسئولان برگزار کننده این مراسم معنوی خواهشمندیم نسبت به کوتاه کردن زمان آن و برخی برنامه های حاشیه ای پرهیز تا نگرانی ها نسبت به این شرایط رفع شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان با تقدیر از ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت و درمان و دستور رییس جمهور برای صدور مجوز این مراسم و دیگر مراسم آیئنی، خاطرنشان کرد: برگزاری این دعا و توجه ویژه به دعای عرفه مورد سفارش و تاکید ائمه معصومین به ویژه امام حسین(ع) است و تمامی شهرهای استان با رعایت دقیق پروتکل های وزارت بهداشت و درمان و دستورالعمل های ابلاغی ستاد برگزاری مراسم،این مهم را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha