• شنبه / ۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 99050402645
  • منبع : قوه قضاییه

رئیس سازمان زندان‌ها مطرح کرد

سامانه مشعل؛ راه ارتباطی سریع خانواده زندانیان و زندانبانان با سازمان زندان‌ها

سامانه مشعل؛ راه ارتباطی سریع خانواده زندانیان و زندانبانان با سازمان زندان‌ها

رئیس سازمان زندان‌ها در دومین روز سفر خود به استان هرمزگان، روز گذشته پس از دیدار با مددجویان کانون اصلاح و تربیت، از زندان مرکزی بندرعباس بازدید و با مدجویان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، حاج محمدی در خصوص نحوه ارتباط سریع با مسئولین سازمان اظهار کرد: سامانه مشعل، خط ارتباطی سریع و ساده برای خانواده زندانیان و زندانبانان با سازمان زندان‌ها است.

رئیس سازمان زندان‌ها در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دل نوشته‌های یک زندانی افزود: در بند مادران زندان زنان روی دیوار نوشته‌بود ای کاش به عقب بر می گشتیم، می شود؟ خیر. ولی می شود با سرعت بالا خود را به مقصد رساند و عقب ماندگی‌ها را جبران کرد.مثل شهید یدالله ندرلو که قبل و بعد انقلاب زندان بود ولی به اشتباهش پی برد و در ندامتگاه نادم و سپس در دوران دفاع مقدس شهید شد.

عضو شورای عالی قوه قضائیه تصریح کرد: زندان آثار منفی بر خانواده‌های زندانیان دارد و تلاش می کنیم ضمن ایجاد شرایط لازم برای بازگشت سریعتر شما به آغوش خانواده، حمایت‌های لازم را از خانواده‌ها توسعه دهیم.

وی ادامه داد: ما به عنوان مشعل بان راه صحیح را به شما نشان می دهیم ولی این شما هستید که باید انتخاب کنید، بهترین زندانبان کسی است که بتواند راه صحیح را نشان دهد ولی نمی‌تواند شما را مجبور به انتخاب نماید.

در این دیدار که حدود پنج ساعت به طول انجامید، رئیس سازمان زندان‌ها از نزدیک در جریان مشکلات زندانیان قرار گرفته و دستوراتی را صادر کرد.

وی همچنین در دیدارهای جداگانه پای درد و دل زندانبانان نشست و برای رفع مشکلات مطرح شده و موضوعات این زندان، دستور بررسی دقیق در ستاد سازمان را صادر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۹ ۱۳:۳۳

اینجانب میلاد برزگر فرزند مهدی به جرم قتل در بازداشت بسر میبرم الان شش ماهه ب جرم درگیری و بهم زدن نظم تبعید شده ام و در رای نهایی اینجانب بی گناه و تبرئه شدم از شما معاون قضایی آقای فراهانی تقاضا دارم نسبت ب انتقال بنده ب گنبد دستورات لازمه را مبذول فرمایید یاحق

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۳۱ ۲۱:۰۲

باسلام لطفا قانون حق تسری مصوب سال ۹۱روانجام وپیگیری کنید وبداد پرسنل زحمت کش سازمان برسید نا

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۷ ۲۳:۰۳

ریاست محترم سازمان لطفا شیفت های سیستان و بلوچستان را هم به مانند سایر استانها از 24_12 به 48_24 تغییر دهید تا ما هم طعم آرامش را در این استان محروم بچشیم

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۷ ۱۰:۲۰

سلام، اينجانب کارمند رسمی سازمان زندانهای استان سیستان و بلوچستان بودم و در سال 92 به علت شاکی شدن یک سرباز از اینجانب بعد از چندماه در اواخر اسفند 92 هيت تخلفات سازمان رای به اخراج بنده دادن.(هنوزاز سازمان تصویه حساب نکرده ام)) خواهشمند ام در صورت امکان به‌ پرونده بنده رسیدگی مجدد کنید. بنده پدر دوختر 11و9سال هستم.،و هیچ گونه منبع درآمدی ندارم

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۹ ۱۰:۲۵

جا دارد از همکار زحمتکش سازمان جناب آقای جلال پاک بایرامی در عرصه زندانبانی که در کمال صداقت سعی و تلاش دارد خصوصا در عرصه مبارزه با مواد مخدر و سالم سازی تشکر ویژه کنم . دشمنان این بزرگوار خار و ذلیل بشن خصوصا جباری ثانی