• پنجشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99050201209
  • خبرنگار : 30054

مدیرعامل این شرکت اعلام کرد:

مهم‌ترین هدف پرداخت الکترونیک سداد در آینده‌ای نزدیک افزایش سهم تا ۲۵ درصد از سهم بازار است

مهم‌ترین هدف پرداخت الکترونیک سداد در آینده‌ای نزدیک افزایش سهم تا ۲۵ درصد از سهم بازار است

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در اولین جلسه هم‌اندیشی با مدیران و معاونین این شرکت، به نهادینه شدن تجارب موفق در حوزه برند و بازاریابی در بدنه شرکت تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، دکتر محمودزاده، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در این جلسه که چهارشنبه ۱ مردادماه در دفترمرکزی این شرکت برگزار شد با اشاره به ادامه رویه قبلی شرکت در جهت دستیابی به اهداف، یکی از آفت‌های مدیریت کشور را قناعت و بسنده کردن به شیب ملایم پیشرفت دانست و افزود: باید برای پیشرفت و دست‌یابی به اهداف با یک جهش بزرگ و روبه جلو گام برداریم و بتوانیم در این زمینه منشا اثر باشیم.

وی پرداخت الکترونیک سداد را مجموعه‌ای پویا، چابک و با نشاط عنوان کرد که پتانسیل بسیار بالایی برای رسیدن به اهداف پیش رو دارد و گفت: تنها نیاز است تا برخی پتانسل‌های بالقوه موجود، بالفعل شوند.

ایشان با اشاره به سهم بزرگ بانک ملی در بازار کشور، تاکید کرد: ما نیز به‌عنوان بازوی پرداختی این بانک باید تمام تلاش و سعی‌مان کسب سهم بیشتری از بازار باشد.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در خصوص رفع مشکلات احتمالی موجود، گفت: در صورت وجود مشکلات باید نگاهمان به سطوح مدیریتی باشد و با برگزاری جلسات هم‌اندیشی، اهداف، ایده‌ها و چالش‌ها را طرح و اصلاح آنها را به‌منظور پیشرفت و پیشبرد اهداف به کار بگیریم.

محمودزاده در ادامه افزود: قطعا تلاشمان براین خواهد بود، به‌تمامی کارکنان نشان دهیم که نظرات، پیشنهادات و عملکرد فرد به فرد آنها می‌تواند اثرگذاری بسیاری بر روند پیشرفت شرکت داشته باشد، خصوصا در سطوح پشتیبانی که بی‌شک با یاری و تعهد در کنار یکدیگر به اهداف موردنظر خواهیم رسید.

ایشان ورود سهام شرکت به بورس را یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: به‌طور حتم واگذاری بخشی از سهام شرکت به کارکنان به‌منظور ایجاد حس مالکیت آنان نسبت به مجموعه سداد و بالابردن تعهد کاری می‌تواند منشا اثر بسیار خوبی باشد.

وی حرکت در یک مسیر منطقی و متعارف را ضرورت ادامه راه دانست و تاکید کرد: در این مسیر افزایش سهم تا ۲۵ درصد از سهم بازار مهم‌ترین هدف ما در آینده‌ای نزدیک است. چرا که ظرفیت بانک ملی و شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات آن بسیار بالا است و باهم راستا کردن این ظرفیت‌ها می‌توانیم به هدف مهم خود در بازار دست‌یابیم.

محمودزاده همچنین خاطرنشان شد: چنانچه بتوان از ظرفیت رقبا در جهت رسیدن به اهداف پیش رو استفاده کرد، آمادگی ارتباط و همکاری دوجانبه با آنان را نیز داریم.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در خاتمه این جلسه هم‌اندیشی، بر توجه و اهمیت ویژه به حوزه بازاریابی تاکید کرد و مشارکت و اثرگذاری تمامی کارکنان را چه به‌صورت مستقیم و یا غیرمستقیم مهم دانست و افزود همه کارکنان باید در جهت کسب درآمد، گرفتن سهم بیشتر بازار و محبوبیت برند شرکت گام بردارند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha