• چهارشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99050100824
  • خبرنگار : 50291

۴۵۰۰ نفر در شهرک صنعتی قرچک مشغول به کار هستند

۴۵۰۰ نفر در شهرک صنعتی قرچک مشغول به کار هستند

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: ۲۵۰ هزار نفر جمعیتی که سالانه به استان تهران مهاجرت می‌کنند ۱۰ درصد در قرچک ساکن می‌شوند.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک عصر چهارشنبه در خصوص این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در حال حاضر ۴۵۰۰ هزار نفر در بخش صنایع و ساخت و سازها در شهرک صنعتی قرچک مشغول بکار هستند و تا پایان سال پیش‌بینی می‌شود برای هزار نفر دیگر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شود.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۵۰ هزار نفر جمعیتی که سالانه به استان تهران مهاجرت می‌کنند ۱۰ درصد در قرچک ساکن می‌شوند که می‌طلبد برنامه‌ریزی مناسب برای سکونت و اشتغال جوانان صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اظهار کرد: برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی، با بخش خصوصی نیز مذاکرات مختلف صورت گرفته به طور مثال با ایجاد شهرک سفال اشتغال خوبی بطور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

خطیبی یادآور شد: شهرک صنعتی در حال گسترش بوده و صنایع و صنوف دیگری از تهران در این شهرک مستقر بشوند.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: سایر واحدهای تولیدی در منطقه با پیشرفت ۶۰ درصد به بالا شناسایی شدند تا مشکلات آنها برطرف و به چرخه تولید و اشتغال بیایند.

وی ادامه داد: همچنین طرح‌های راکد که قابلیت راه‌اندازی و ایجاد اشتغال دارند در کارگروه‌های تخصصی بررسی شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اظهار کرد: بانک‌های عامل نیز برای پرداخت وام اشتغالزایی به کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار توجیه شدند تا نهایت مساعدت را داشته باشند و کمیته امداد نیز برای اعطای تسهیلات توانمندسازی و مشاغل خانگی مددجویان هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنین مقرر شده متقاضیان دریافت وام مشاغل خانگی که سال گذشته با وجود معرفی اداره کار موفق به دریافت وام نشدند امسال در اولویت پرداخت باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha