• سه‌شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99042418088
  • خبرنگار : 50311

رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد:

جشنواره استانی فیلم مقاومت و سلامت در یاسوج برگزار می شود

جشنواره استانی فیلم مقاومت و سلامت در یاسوج برگزار می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جشنواره استانی فیلم مقاومت و سلامت از ‌سوی بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، با همکاری حوزه هنری در یاسوج برگزار می شود.

رئیس بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر ازهمکاری های حوزه هنری در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با بسیج هنرمندان، این جشنواره را فرصتی برای شکوفایی استعدادهای هنرمندان فیلم ساز استان دانست.
"ربیع الله اصالت فر" در اولین نشست این جشنواره به تاثیر جریان هنر انقلابی در استان اشاره کرد و افزود: حوزه هنری استان طی سال های اخیر تلاش های خوبی در خصوص ترویج و جریان سازی هنر انقلابی و هنر اسلامی داشته و درداین مسیر بسیار موفق بوده است.
وی اظهار کرد: تاکنون تولیدات ارزشمندی با محوریت هنر انقلاب در حوزه هنری استان تولید شده و توانسته در عرصه های ملی بدرخشد.
همچنین، رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست تصریح کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری باموضوع دفاع مقدس و ایثار و مقاومت مهمترین اولویت در فعالیت های حوزه هنری است و ما قطعا از برگزاری جشنواره فیلم مقاومت و سلامت استقبال می کنیم.
"شریف اسلامی" عنوان کرد: آمادگی داریم تا با مشارکت بسیج هنرمندان جشنواره فیلم مقامت و سلامت را با کیفیت هرچه بیشتر برگزار کنیم و همه ظرفیت های خود را در این راستا به کار گیریم.
وی به فیلم های تولیدی حوزه هنری در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی سال های اخیر فیلمهای زیادی با این دو موضوع تولید شده و در جشنواره های ایثار، فانوس و راهیان سرزمین نور و حتی جشنواره های خارجی حائز رتبه های برتر شده اند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، لازم به ذکر است فراخوان و جزئیات جشنواره استانی فیلم مقاومت و سلامت به زودی منتشر خواهد شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha