• سه‌شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99042417696
  • خبرنگار : 50187

معاون استاندار کرمان:

دو بانده شدن محورها، تاثیر چندانی در کاهش حوادث ندارد

دو بانده شدن محورها، تاثیر چندانی در کاهش حوادث ندارد

ایسنا/کرمان معاون امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به اینکه برخی معتقد هستند دوبانده شدن مسیرها به کاهش حوادث کمک می کند، گفت: دو بانده شدن در کاهش حوادث تاثیر چشمگیری نداشته و نمونه این مورد محور بم است که کاملا دو بانده است اما حوادث زیادی نیز در آن رخ می دهد.

"سیدمصطفی آیت اللهی موسوی" امروز ۲۴ تیرماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان درباره تلفات حوادث رانندگی در استان اظهار کرد: در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ تصادفات منجر به فوت در استان ۱۵ درصد و تعداد فوتی ها چهار درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در استان کرمان شرایط خاصی داریم که خودروهای حمل سوخت قاچاق و حمل اتباع غیرمجاز را داریم که در حوادث رانندگی بسیار موثر است و آمار ارائه شده(کاهش ۱۵ درصدی حوادث در سال گذشته) با کسر این دو عدد است.

آیت اللهی موسوی تصریح کرد: اقدامات خوبی در رفع نقاط حادثه خیز در استان صورت گرفته و از ۳۷۰ مورد، ۱۷۰ نقطه حادثه خیز اصلاح شده و در برخی نقاط که تلفات زیادی داشت، اصلاح صورت گرفته، تصادفات به صفر رسیده است.

معاون عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: محور هفت باغ علوی جزو ۱۰ محور اول در حوادث بود که در سال جاری جزو محورهای کم حادثه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برخی معتقد هستند دوبانده شدن مسیرها به کاهش حوادث کمک می کند، افزود: دو بانده شدن در کاهش حوادث تاثیر چشمگیری نداشته و نمونه این مورد محور بم است که کاملا دو بانده است اما حوادث زیادی نیز در آن رخ می دهد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ"ناصر فرشید" جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: مدتی است طرح انضباط ترافیکی را در شهر کرمان آغاز کرده ایم و از مردم درخواست داریم به این موضوع توجه کنند که قطعا شاهد کاهش حوادث رانندگی خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش حوادث رانندگی و فوتی ها در سال گذشته در استان کرمان عنوان کرد: متاسفانه از ابتدای امسال ۲۳۹ نفر در حوادث رانندگی استان کرمان جان خود را از دست داده اند که یک نفر هم زیاد است و امیدواریم روز به روز شاهد کاهش این آمار باشیم.

فرشید در ادامه با تاکید بر لزوم ساماندهی بافت فرسوده تصریح کرد: در محدوده بافت های فرسوده شهر کلانتری ها بیشترین درگیری را دارند و اینکه عدم اجرای تکالیف پیگیری شود، اقدام خوبی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha