• یکشنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99042216423
  • منبع : نمایندگی سمنان

دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان یک خانواده محروم را خانه‌دار کردند

دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان یک خانواده محروم را خانه‌دار کردند

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از ساخت یک واحد مسکونی توسط دانشجویان جهادی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برای یکی از خانواده‌های محروم هم‌استانی خبر داد.

رضا نقدی 22 تیرماه در حاشیه این اردوی جهادی اظهار کرد: این منزل مسکونی توسط دانشجویان گروه جهادی شهید مصطفی پیران بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در حال احداث است.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: گروه جهادی شهید مصطفی پیران، فعالیت خود را به صورت تخصصی در ساخت خانه از مرحله اسکلت و سفت کاری در زمینه‌های عمرانی، برق، تاسیسات و جوش در تاریخ ۱۵ خرداد سال جاری شروع کرد و تا به امروز  کارهای از قبیل [دیوار کشی تمام منزل جهت جداسازی (اتاق، آشپزخانه و...) ساخت سرویس بهداشتی و حمام، کار گرفتن در و پنجره و..] به همت و تلاش شبانه روزی جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه فنی حرفه‌ای استان سمنان انجام شده است.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه اردوهای جهادی یادگار امام خمینی(ره) است اظهار کرد:  اردوهای جهادی که در دانشگاه ها برگزار می شود می تواند برای رشد و تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین دانشجویان جوان بسیار موثر باشد.

وی تصریح کرد: اردوهای جهادی فرصتی مناسب برای  دانشجویان محسوب می شوند تا بتوانند در این اردوها به خوبی از تخصص خود استفاده کنند و آماده حضور در عرصه های عمرانی و اجتماعی و مدیریتی کشور شوند.

دکتر نقدی تاکید کرد: این دانشجویان با نیت خالص و بدون داشتن کوچک‌ترین چشم‌داشتی چنین اقدام بزرگی را کلید زده‌اند و باید این اقدامات را برای پیشرفت کشور نیز دنبال کنند.

وی افزود: برگزاری اردوهای جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است یکی از بهترین روش های فرهنگی برای تربیت نیروی در ‌تراز انقلاب اسلامی است و شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی مصداق مجاهدان در راه پیروزی انقلاب هستند که با همان عزم و اراده در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اردوهای جهادی را بهترین فرصت برای خدمت به مردم دانست و گفت: در واقع اردوهای جهادی این پیام را به جامعه می دهد که مظلومان و محرومین جامعه هرگز فراموش نخواهند شد.

نقدی  اردوهای جهادی دانشجویان را از برکات انقلاب اسلامی و مایه عزت و افتخار دانشگاه‌ها دانست و بر تقویت، گسترش و حمایت همه‌جانبه از این تفکر ارزشمند تأکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha