• دوشنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 99041611790
  • خبرنگار : 71489

با حضور جانشین فرمانده کل ارتش؛

شبیه‌ساز هواپیمای ترابری «ایلیوشین» رونمایی شد

شبیه‌ساز هواپیمای ترابری «ایلیوشین» رونمایی شد

آیین رونمایی از شبیه‌ساز هواپیمای ترابری «ایلیوشین» صبح امروز (دوشنبه)با حضور جانشین فرمانده کل ارتش برگزار شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (دوشنبه) طی مراسمی که با حضور امیر سرتیپ دادرس جانشین فرمانده کل ارتش و امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد، از شبیه‌ساز هواپیمای ترابری ایلیوشین رونمایی شد.

جانشین فرمانده کل ارتش در این مراسم تعهد و تخصص را دو بال پرواز امروز نیروی هوایی ارتش عنوان کرد و گفت: تعهد و تخصص دو بال پرواز امروز نیروی هوایی ارتش است.

وی با اشاره به تلاش کارکنان نیروی هوایی ارتش برای ارتقاء توانمندی دفاعی کشور ، اظهار کرد: زندگی خلبانان امروز نشان از تعهد و تدینی دارد که در مشاغل دیگر کمتر آنرا سراغ داریم.

جانشین فرمانده کل ارتش همچنین نیروی هوایی را نیرویی تخصص محور دانست و گفت: جنگ های امروز بر محور تخصص و حرفه ای شدن است ، سربازی که بر مرز دانش حرکت می کند، سیلی محکمتری بر دشمن می‌زند؛ او می‌تواند دشمن را بشناسد و بر توانمندی‌های دشمن سیطره پیدا کند و از این طریق بر توان بازدارندگی بیفزاید. امروز می توانیم این نیرو را تخصص محور بدانیم؛ چراکه نهاجا مطابق با جنگ های روز پیش می رود و قادر به پاسخگویی به تهدیدات است.

امیر دادرس با تاکید بر اینکه توانمندی و دستاورد های امروز کشور بسیار ارزشمند است از رونمایی از تجهیزات جدید در نیروی هوایی ارتش طی روزهای آتی خبر داد و گفت: ساخت شبیه ساز هواپیما ایلوشین کاری بسیار است؛ البته کارهای بسیار بزرگی در نیروی هوایی انجام شده که می‌توان به ساخت موتور جت اشاره کرد که در جهان اسلام کسی نتوانست بسازد. ساخت هواپیمای صد در صد ایرانی از جمله دیگر دستاوردها است؛ این پیشرفت ها در مقابل تحریم های دشمنان، فشار تحریم را کاهش می دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha